מעבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעבר
    לימור
    24/04/2010

    שלום לך יוכי,
    בני בן שנה וחודש, הוא ישן במיטתינו (חוסר מקום) כבר מספר חודשים, גדל בבית - חמישה חודשים עם אימי בשעות הבוקר - שגרה לידי ויש לה קשר יומיומי איתו , ועכשיו איתי כל שעות היום
    (בעלי עובד), בנוסף אני בחודש השישי להריון שני.
    אנו צפויים לעבור מהעיר למושב (שרחוק בכשעה מביתינו הנוכחי)בחודשיים הקרובים, לדירה עם חדר נוסף.אני גם שוקלת ברצינות להכניס את בני לגן כיוון שהוא ללא מגעים חברתיים רבים וגם נראה שמשתעמם במהלך היום ( מסיע את הבימבה שלו ולא מתעסק בשום דבר אחר). אני מבולבלת באשר הצעדים שעלי לעשות איתו. האם להוציא אותו מהמיטה עכשיו לפני המעבר וכשנעבור להעביר אותו למיטה משלו (נוער) או למיטת תינוק? להשאירו בחדר שלנו או להעבירו לחדר חדש? להכניסו מיד לגן אחרי המעבר או להשאירו בבית שיסתגל, וכמה זמן? עד כמה חשובים מגעים חברתיים בשלב זה? וכשהתינוקת תיוולד שזה צמוד לתקופה איך אחלק את הזמן כך שלא ירגיש עזוב, האם בגיל הזה הוא חש קינאה? מה הוא יצטרך ממני רגשית כשתיוולד? מה לגבי הקשר עם אימי שהוא רגיל אליה כמעט כמו שאלינו , כמה היא צריכה לבקר ולכמה זמן, ימים שעות , אולי כמה ימים עם המעבר. עליי לציין שהוא הוכנס לגן שבוע ללא תקופת הסתגלות לפני 4 חודשים והדבר עורר אצלו חרדת נטישה (מאז נדבק ותמיד צריך אותי בעלי או אימי בסביבה), אינני יודעת אם זה קשור אבל כנראה שמחודש הבא גם נקבע לו את הרגל בלילה עם סד לילה (יש לו INTOEING ברגל ימין) האם להמתין עם זה, הכל יוצא באותה תקופה , מה לעשות קודם ועם מה לחכות.. אני חוששת שיהיה טראומטי בשבילו. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינויים

    25/04/2010

    שלום לימור,
    אני בהחלט מציעה שתיצרי את השינויים בחיי הילד אחד אחר השני, ולא כולם בבת אחת. זה קצת קשה.
    לדעתי, חשוב להכניס את הילד לגן, בהדרגה, ולאפשר לו הסתגלות טובה. אח"כ תעשו את השינוי לגבי השינה : חדר ומיטה.
    לגבי הזמינות שלך אל הילד : אם יהיה בבוקר בגן, תוכלי להיות פנוייה לתינוק החדש (שיגיע, בשעה טובה!), ואחה"צ - השתדלי להיות פנוייה, לפחות בחלק מהזמן, לילד הגדול. כן, ילדים מרגישים קנאה בגיל צעיר מאד. ואמך כמובן תוכל לעזור, גם לך וגם לילדים.
    כל טוב !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה , דבר נוסף

    לימור
    25/04/2010

    האם אני מבינה שלהכניס לראשונה אותו לגן מיד עם המעבר זה בסדר? או לחכות קצת
    גן חשוב בגיל הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גן

    25/04/2010

    גן בהחלט כבר חשוב לילד בגיל זה, כיוון שזה נותן לו מגוון גרויים עשיר, ובעיקר - סדר-יום מובנה ומסודר. לדעתי, אין צורך לחכות.
    כל טוב !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך עזרת לי רבות , שבוע נפלא

    לימור
    25/04/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו