מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מעברלימור24/04/2010
שלום לך יוכי,
בני בן שנה וחודש, הוא ישן במיטתינו (חוסר מקום) כבר מספר חודשים, גדל בבית - חמישה חודשים עם אימי בשעות הבוקר - שגרה לידי ויש לה קשר יומיומי איתו , ועכשיו איתי כל שעות היום
(בעלי עובד), בנוסף אני בחודש השישי להריון שני.
אנו צפויים לעבור מהעיר למושב (שרחוק בכשעה מביתינו הנוכחי)בחודשיים הקרובים, לדירה עם חדר נוסף.אני גם שוקלת ברצינות להכניס את בני לגן כיוון שהוא ללא מגעים חברתיים רבים וגם נראה שמשתעמם במהלך היום ( מסיע את הבימבה שלו ולא מתעסק בשום דבר אחר). אני מבולבלת באשר הצעדים שעלי לעשות איתו. האם להוציא אותו מהמיטה עכשיו לפני המעבר וכשנעבור להעביר אותו למיטה משלו (נוער) או למיטת תינוק? להשאירו בחדר שלנו או להעבירו לחדר חדש? להכניסו מיד לגן אחרי המעבר או להשאירו בבית שיסתגל, וכמה זמן? עד כמה חשובים מגעים חברתיים בשלב זה? וכשהתינוקת תיוולד שזה צמוד לתקופה איך אחלק את הזמן כך שלא ירגיש עזוב, האם בגיל הזה הוא חש קינאה? מה הוא יצטרך ממני רגשית כשתיוולד? מה לגבי הקשר עם אימי שהוא רגיל אליה כמעט כמו שאלינו , כמה היא צריכה לבקר ולכמה זמן, ימים שעות , אולי כמה ימים עם המעבר. עליי לציין שהוא הוכנס לגן שבוע ללא תקופת הסתגלות לפני 4 חודשים והדבר עורר אצלו חרדת נטישה (מאז נדבק ותמיד צריך אותי בעלי או אימי בסביבה), אינני יודעת אם זה קשור אבל כנראה שמחודש הבא גם נקבע לו את הרגל בלילה עם סד לילה (יש לו INTOEING ברגל ימין) האם להמתין עם זה, הכל יוצא באותה תקופה , מה לעשות קודם ועם מה לחכות.. אני חוששת שיהיה טראומטי בשבילו. תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינויים
25/04/2010שלום לימור,
אני בהחלט מציעה שתיצרי את השינויים בחיי הילד אחד אחר השני, ולא כולם בבת אחת. זה קצת קשה.
לדעתי, חשוב להכניס את הילד לגן, בהדרגה, ולאפשר לו הסתגלות טובה. אח"כ תעשו את השינוי לגבי השינה : חדר ומיטה.
לגבי הזמינות שלך אל הילד : אם יהיה בבוקר בגן, תוכלי להיות פנוייה לתינוק החדש (שיגיע, בשעה טובה!), ואחה"צ - השתדלי להיות פנוייה, לפחות בחלק מהזמן, לילד הגדול. כן, ילדים מרגישים קנאה בגיל צעיר מאד. ואמך כמובן תוכל לעזור, גם לך וגם לילדים.
כל טוב !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה , דבר נוסף
לימור25/04/2010האם אני מבינה שלהכניס לראשונה אותו לגן מיד עם המעבר זה בסדר? או לחכות קצת
גן חשוב בגיל הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגן
25/04/2010גן בהחלט כבר חשוב לילד בגיל זה, כיוון שזה נותן לו מגוון גרויים עשיר, ובעיקר - סדר-יום מובנה ומסודר. לדעתי, אין צורך לחכות.
כל טוב !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך עזרת לי רבות , שבוע נפלא
לימור25/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקת מכניסה דברים לפה
גמילה מחיתולים והתאפקות לפיפי
ראש שטוח לתינוקת בת חודש
התהפכות תינוקת מהבטן לגב
יעוץ והכוונה אחרי לידה
בן שנתיים מכור למסכים
מציצה של בגדים וכרסום ציפורניים
בני בן שנה ותשעה חודשים שבועיים אחרונים הוא התחיל להכות את הראש בידיים וגם לזרוק את עצמו על הרצפה..
נפילת תינוק אחורה בניסיון לעמוד
התלבטות על מעבר ממשפחתון לגן
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)