אחות דמיונית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחות דמיונית
    אתי
    28/05/2010

    שלום רב,

    אני אמא לבת 3.5 ולבן 10 חודשים. זמן קצר לאחר לידת בני, בתי המציאה לה "אחות דמיונית".
    היא נתנה לה שם ומזכירה אותה רק במקרים בהם שואלים אותה מי הם בני המשפחה שלנו או כשאנחנו מציירים את המשפחה (בצילומים משפחתיים היא לא שואלת איפה היא, כנ"ל בנסיעות משפחתיות או ארוחות משפחתיות). הנוכחות שלה בחיינו היא מינורית ביותר. היא יכולה להזכיר אותה אחת לחודשיים-שלושה ולא לפתח שיחה עליה. אני פונה אליכם כי בזמן האחרון היא שואלת אותי בעיקר: אמא איפה נגה? בת כמה נגה? ואין לי מושג כיצד עלי לענות לה?? האם לזרום איתה ולתת לדמות הזאת נפח או להחזיר לה את השאלה ולשאול אותה מה היא חושבת? אציין שבפעם האחרונה אכן החזרתי לה את השאלה והיא פשוט לא ענתה לי ונראה שהיתה מאוכזבת...
    אציין שבתי מאוד ורבלית ובעלת דמיון מפותח ופורה. היא מאוד מחוברת למציאות ושמה לב לפרטים קטנים. לא מדובר בילדה חולמנית ויש לי הרגשה שהיא יודעת בוודאות שהדמות הזאת אינה קיימת אבל משהו לאחרונה לא מסתדר לה...

    אודה על תגובתכם :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחות דמיונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחות דמיונית

    29/05/2010

    אתי שלום,
    זה נורמלי, ותואם לגיל, ובהחלט ייתכן שזו מעין תגובה להולדת האח הקטן.
    אפשר "לזרום" עם הילדה, ולהמציא פרטים רלבנטיים לאותה אחות (נוגה), ככל שהדמיון יעלה. אפשר לפתח משחקים עם הילדה, כמו משחקי-תפיקד, שבהם היא נוגה, ואת האמא, וכד'.
    מאידך - חשוב בכל סיום של השיחה או המשחק להזכיר לילדה, שבאמת אין ילדה כזאת !!! ואולי אפילו יותר מכך : לומר, שאת שמחה שלך יש שני ילדים, הבת שלך והבן התינוק, והם הכי נפלאים בעינייך.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    אתי
    29/05/2010

    על תגובתך המהירה והעניינית! אנסה לזרום אתה ונראה לאן זה יתפתח...

    אתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו