מפחד לעשות קקי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מפחד לעשות קקי
    סיון
    01/06/2010

    היי יש לי ילד בן שנתיים ותשעה חוד'והוא מפחד לעשות קקי,
    מתי שיש לו קקי הוא אומר לי אמא קר לי תחבקי אותי אני כמובן מחבקת ואומרת לו שזה קקי ההרגשה שיש לו הוא אומר לי אמא אין קקי בקיצור הוא מתאפק עד שכבר הוא לא מצליח ואז הוא עושה לי בתחתון
    כמובן שקניתי לו ספרי גמילה אפילו קניתי שירותים מנגן בשביל לדרבן אותו אבל ללא הצלחה
    הוא יודע שעושים פיפי וקקי בשירותים אבל הוא לא מוכן לשבת מאחר והוא רגיל לעמוד שהוא עושה קקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מפחד לעשות קקי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קקי

    04/06/2010

    סיון שלום,
    הרבה ילדים פוחדים לעשות קקי, כיוון שזה קשור בתחושה שכנראה לא נעימה להם. הרבה ילדים גם פוחדים לשבת על האסלה, כיוון שזה לא נוח להם, הם מרגישים לא יציב, וחוששים שיפלו.
    יש לך ילד צעיר מאד. אולי עוד מוקדם מדי בכלל לדבר על גמילה. תני לו לעשות מה שהוא מבקש, בטיטול, אולי תנסי סיר שעומד על הרצפה.
    העיקר שלא יפתח עצירות. כי אז עלולים להיות כאבים ביציאה, והפחד גדל עוד יותר.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו