בן שנתיים וחצי דחוף..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנתיים וחצי דחוף..
    אם מודאגת
    06/06/2010

    אני אמא מאוד צעירה ולא יודעת מה לעשות בנידון.
    הבן שלי בן השנתיים חווה המון מאז נולד, פרידה בין הורים,כניסה למעון והחלפת מעון,פגישה מחודשת עם האבא אותו הילד לא זיהה כיוון שהיה קטן מאוד,חזרה של ההורים מה שאותו שימח אך בעקבות החזרה הילד הוצא מהמעון מאז אינו נכנס לשום מסגרת כבר חצי שנה הוא איתי בבית חשוב לי לציין כי ההתפתחות שלו נהדרת הוא ילד חברותי ואוהב אנשים וילדים...הבעיה היא שלטעמי הוא אוהב ילדים יותר מידי..כשאנחנו בגן השעשועים הוא רץ לילדים שלא מכיר ומחבק אותם ,הוא אוהב לחבק ילדים,למרות שאנחנו מרעיפים עליו המווון אהבה חיבוקים ונשיקות בלי סוף .
    הוא כל הזמן מחבק ילדים ונוגע בהם ליטוף בשיער וכאלה הילדים לא אוהבים את זה ומתרחקים ממנו,במשך חצי שנה בקושי יש לו קשר עם ילדים אפילו לא קשר עין כי אנו גרים במקום בו אין ילדים בני גילו.אני רוצה להכניס אותו למעון אבל חוששת שיהיה מנודה מהחברה בשל החיבוקים והנגיעות בילדים.אני מסבירה לו שלא מחבקים ילדים שאתה לא מכיר אבל ...לא הולך..מה לעשות???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שנתיים וחצי דחוף..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתיקון-בן שנתיים בלבד

    אם מודאגת
    06/06/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנתיים

    06/06/2010

    אמא יקרה שלום,
    ילד לומד להתנהג באופן חברתי רק בתוך חברה.... הכניסי אותו למעון, גם אם בהתחלה יהיו קשיים, הרי הוא בוודאי ילמד, ובמשך זמן קצר יסתגל.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו