לוקח את הזמן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לוקח את הזמן
    שרון
    15/06/2010

    בני בן 3 ו-8 חודשים, מאוד עקשן. בערב ההתנהלות שלו בזמן המקלחת וההליכה לישון מאוד איטית ומניפולטיבית. הוא עושה את הדברים בסופו של דבר אבל מושך את הזמן, נכנס לאט לאמבטיה, נזכר בעוד דברים שלא הספיק לעשות, מתעקש לעשות דברים לבד, לא מוותר על אף שלב בשלבי הטקס. בסופו של דבר אנחנו עייפים ועצבניים, מוציאים את עצמנו אומרים כל הזמן" נו.." או "אני סופר עד שלוש.." לפעמים אומרים שנצא מהחדר אם לא שם ראש על הכרית. מה ניתן לעשות כדי להקל על התהליך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לוקח את הזמן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד עקשן

    15/06/2010

    שרון היקרה שלום,
    יש ילדים כאלה, שנולדו עם תכונת אופי של עקשנות, וצורך בשליטה, ובהכתבה של רצונם והדרך שלהם. הרי כולנו מכירים גם מבוגרים כאלה.
    קשה להיות הורים לילד כזה, אבל כדאי גם לזכור, שיש לכך יתרונות : תכונת אופי כזו נותנת כוח, והחלטיות, ופעמים רבות בהמשך החיים היא עוזרת להגיע להישגים גבוהים.
    לכן, המשיכו בחינוך שלו בדרככם, גם כאשר זה מעייף. בעצם, אין דרך אחרת : אין קסם שנוכל לעשות כדי לשנות את הילד. אבל ככל שאתם תהייו רגועים ונחושים, כך הוא יבין ויפנים מהר יותר, שאין לו יכולת לשלוט, והוא צריך לוותר.
    אני מקווה, כפי שקורה בדרך כלל, שכאשר הילד גדל, והופך יותר עצמאי ומתוחכם, הטיפול בו קל יותר.
    הרבה כוח !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו