שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שינה
    יעל
    20/06/2010

    שלום,
    אני מתייעצת איתך לגבי הילד- כיום בן שנתיים, שהתייעצתי בעבר עם רמת צרכים גבוהה. העברנו ממיטת לול למיטה רגילה והילד מתעורר בבוקר בשעה 5:30, לא שוב מתי הולך לישון. גם כשהיה תינוק לא היה ישן ביום וישן עם השקיעה וקם לפנות בוקר. בשנה האחרונה הצלחנו ליצור הרגל שישן במיטת לול והצליח לקום ב 7:30 ולישון שעתיים בצהריים, אבל בשביל זה היה צריך ליצור סביבה סטרילית לילד. ובימי שישי ושבת זה לא הצליח בדרך כלל. האם אני עושה נכון שאני מנסה ליצור לידי סביבה סטרילית על מנת שישן? אני מרגישה שללא השינה הילד עוד יותר לא רגוע מבדרך כלל, מבקש כל הזמן שתיה ממותקת, חלב וצורח. מצד שני אי אפשר להפוך את הבית בשביל שהוא ישן. מה עושים?

    בתודה
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה

    ד''ר יהודה ברק
    20/06/2010

    יעל שלום
    לא ברור לי למה הכוונה סביבה סטרילית. האם הכוונה היא שכולכם משתדלים לשמור על שקט? או שאתם מוציאים צעצועים ממיטתו? על פנים עם השיטה מצליחה, זה נשמע לי בסדר גמור. יש ילדים ששנתם קלה וכול רחש קל מעיר אותם. אם הצלחתם בשיטה זו או אחרת לגרום לכך שישן שעות שינה סבירות, כול הכבוד.
    בברכה
    דר' ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    יעל
    20/06/2010

    בשנה האחרונה כשישן במיטת לול עם חדר סגור וחשוך כאשר בבית השתדלנו לשמור על שקט מוחלט.לפעמים התעורר בכה ולא ניגשנו ואז נרדם שוב הבעיה שזה ממש קשה ליצור את הסביבה הזו בשבתות, כשיוצאים מהבית. ועכשיו כשהעברנו למיטה רגילה ויכול לצאת אז אין לי איך ליצור את זה שוב.ניסיתי לבוא לישון לידו, אבל זה גם מסיח אותו.

    בתודה
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה

    ד''ר יהודה ברק
    23/06/2010

    יעל שלום
    מומלץ להרגיל אותו בהדרגה גם לשינה בסביבה שאינה שקטה לגמרי זה יכול לקחת מעט זמן אבל אין ברירה. מאוד לא מומלץ לישון לידו. אם הוא מתעורר ובוכה אין צורך לגשת אליו. בסופו של דבר יתרגל להרדם לבדו. אם הוא יוצא ממיטת הנוער שלו מומלץ כמובן להחזיר אותו ללא דין ודברים וללא השמעת קולות הרגעה אלא פשוט להחזיר אותו למיטתו שוב ושוב עד שיבין שאין תועלת בהגעה למיטת ההורים. לעתים יש לשקול אפשרות להחזיר אותו למיטה שלא ניתן לצאת ממנה עד שיגדל יותר.
    בברכה
    דר' ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו