בן שנתיים ו-8 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנתיים ו-8 חודשים
    אורית
    07/07/2010

    הי,
    בני בן שנתיים ו-8 חודשים. כשהיה בן שנתיים חזרנו משהות בארה"ב, שם היה חשוף ל-3 שפות. ב-8 החודשים האחרונים השפה והתקשורת שלנו השתפרו משמעותית. הוא מבין הכל, מגיב להוראות, אוצר המילים שלו מאוד עשיר ולפני מס' חודשים התחיל גם להצמיד מילים ולבנות משפטים פשוטים כמו "סבון נכנס עיניים", "אמא לשחק עידו ביחד", "אני רוצה..." וכד'. ילד מאוד פיקח שלומד מהר ואוהב ללמוד. הדיבור שלו אינו שוטף, ואין לו הרבה מילות קישור. בנוסף, אני שומעת אותו לפעמים מקשקש בג'יבריש, במיוחד כשהוא משחק לבד או כשהוא מתלהב ממשהו. ההיגוי שלו מאוד ברור והוא מבטא את כל האותיות בצורה נכנונה וברורה. האם יש סיבה לדאגה? יש צורך לפנות לטיפול או שהתיאור נשמע לך תקין? אני רגישה מאוד לענין התקשורת בגלל ריבוי השפות שלהם היה חשוף עד גיל שנתיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שנתיים ו-8 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריבוי שפות-איחור שפתי

    07/07/2010

    קרן שלום,
    לפי תיאורך, עדיין קיים איחור, אבל את מרגישה שיש שיפור משמעותי. לכן, הייתי מציעה לך להמתין עוד כ-3 ח', כדי לראות אם הפער ייסגר באופן מלא.
    אם לא - פני אז לקלינאית תקשורת.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו