אוטיזם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוטיזם
    דנה
    05/09/2010

    שלום רב,
    יש לי ילדה בת שנה,שנולדה חודש לפני הזמן,יש לה איחור במוטוריקה הגסה החלה להתהפך רק בגיל 7 חודשים וכעת היא מתיישבת, עולה על הברכיים,זוחלת אחורה,אך עדיין לא נעמדת, לא ממש זוחלת וכמובן שלא הולכת, אנחנו מטופלים בפיזותרפיה כבר חצי שנה. אך מה שאני מודאגת ממנו כעת שאולי יש לה סימנים של אוטיזם, הילדה יוצרת קשר עין כל הזמן היא מחייכת המון, חברותית, אוהבת ילדים וחיות, היא מקשקשת המון כל מיני הברות אך עדיין לא אמרה מילה ראשונה, היא מוחאת כפיים מגיל עשרה חודשים, מצביעה על דברים שהיא רואה ורוצה, אבל אם אני למשל שואלת אותה איפה אור אז היא רק מסתכלת לכיוון ולא מצביעה, ביי ביי היא עושה לפעמים לא תמיד(בתקופה האחרונה החלה יותר לעשות), כמו כן כשהיא רואה טלויזיה והיא מרוכזת היא יכולה גם לא להגיב לשמה אבל בדרך כלל היא כן מגיבה לשמה, כמו כן כשהיא מתעצבנת אז היא מעיפה את עצמה אחורה וכשהיא שמחה אז לפעמים היא כאילו רוקדת בישיבה זזה מצד לצד-זה בעיקר מה שמדאיג אותי, חוץ מזה כמו שציינתי היא כן מתעניינת בסביבה ויוצרת קשר גם עין וגם כשהיא רוצה לקרוא לי היא מסתכלת עליי ופונה אליי במלמול ואף דורשת בתקיפות שאני ארים אותה וכמעט כל פעם שאני מתרחקת ממנה אז היא מתחילה לבכות. דרך אגב התייעצתי עם הפיזיותרפיסתית שלה שמכירה אותה כבר חצי שנה וגם עובדת עם ילדים אוטיסטים, והיא אמרה לי שביתי מאוד תקשורתית,יודעת טוב מאוד מה זה קשר,תמיד יוצרת קשר עין והיא הדבר הכי רחוק מאוטיזם שיש,זה מאוד הרגיע אותי אך עדיין אני לא רגועה
    סליחה על האורך,אך האם לאור מה שרשמתי יש חשד לאוטיזם ואני צריכה לברר את העניין הלאה או שאני פשוט מגזימה?

    תודה רבה מראש דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוטיזם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוטיזם?

    05/09/2010

    דנה שלום,
    טוב לסמוך על מטפלים שמכירים את הילד, ואם הפיזיותרפיסטית שלכם, שהיא אשת מקצוע מנוסה, אומרת לך שהילדה תקשורתית, נסי לא לדאוג ולסמוך על דבריה.
    ואם את ממש מוטרדת, בקשי מרופא הילדים התייעצות עם רופא התפתחותי, או עם פסיכולוג התפתחותי.
    מאחלת לך כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוטיזם עוד שאלה

    דנה
    05/09/2010

    תודה רבה לך על תשובתך

    רציתי לדעת האם לדעתך עפ"י מה שתארתי יש לביתי סימנים אוטיסטים?
    אני פשוט מאוד חרדה על כל דבר מאז שהיא נולדה בגלל שנולדה בשבוע 36 במשקל 2 ק"ג ,כולם אומרים לי שאני כל הזמן מחפשת מה לא בסדר איתה ורציתי לדעת באמת מהי חוות דעתך עפ"י מה שתארתי אם את מזהה סימנים אוטיסטים או להקשיב לכולם שאומרים לי שהיא בסדר?

    תודה רבה שוב דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוטיזם-עוד שאלה

    דנה
    07/09/2010

    תודה רבה לך על תשובתך

    רציתי לדעת האם לדעתך עפ"י מה שתארתי יש לביתי סימנים אוטיסטים?
    אני פשוט מאוד חרדה על כל דבר מאז שהיא נולדה בגלל שנולדה בשבוע 36 במשקל 2 ק"ג ,כולם אומרים לי שאני כל הזמן מחפשת מה לא בסדר איתה ורציתי לדעת באמת מהי חוות דעתך עפ"י מה שתארתי אם את מזהה סימנים אוטיסטים או להקשיב לכולם שאומרים לי שהיא בסדר?

    תודה רבה שוב דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד ספקות

    09/09/2010

    דנה שוב שלום,
    לא ראיתי את הילדה, ואינני יכולה לתת לך שום מסמך מחייב דרך האינטרנט. עם זאת נראה לי, שהבעייה היא אצלך, ולא אצל הילדה, ואת חרדה בהגזמה. חבל. אולי באמת כדאי שתטפלי בעצמך. כדאי וחשוב להינות מההורות, וגם לשדר לילד בטחון ורוגע. הורה חרד יוצר גם אי-שקט אצל הילד, וטוב למנוע זאת.
    כל טוב ושנה טובה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו