בן שנתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנתיים
    נעמה
    15/11/2010

    שלום,

    לבני בן השנתיים יש ניסטגמוס בעיניים.רופא העיניים קבע שהוא לא צריך עדיין משקפיים,למרות שהוא מתקרב כדי לראות.הגננת בגן שאלה אותי אם אני הולכת לרופא התפתחות הילד.שאלתי אותה אם היא רואה סיבה וענתה שהוא יושב קרוב אליה במהלך הריכוז אך היא לא רואה בעיות במוטוריקה העדינה.רציתי לשאול האם יש קשר בין הבעיה בעיניים להתפתחות התקינה שלו?איך אני יכולה לדעת אם הוא צריך עזרה?אני אישית לא רואה שום בעיה אצלו.

    למי פונים אם אכן צריך עזרה?

    תודה

    אמא מודאגת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שנתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנתיים - תגובה

    ד''ר יהודה ברק
    15/11/2010

    יעל שלום
    ניסטגמוס בעיניים הוא לרוב בעיה מבודדת שאינה משפיעה בהכרח על התפתחותו של הילד. אם התפתחותו תקינה אין שום צורך לבצע בדיקות נוספות. מובן שלכול ילד עלולות להיות בעיות התפתחות ללא קשר לבעיות רפואיות מבודדות. מומלץ מעקב רופא עיניים בכול מקרה כדי לבדוק שאין בעיה בראיה בנוסף לבעיית הניסטגמוס. בעיה בראיה עלולה להשפיע על יכולתו של הילד ללמוד.
    בברכה
    דר' ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו