כבר מתחילה להתייאש...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כבר מתחילה להתייאש...
    ל
    25/01/2011

    שלום,
    אני אמא לילד בן 4, ילד מאוד נבון, חברותי וכמובן מקסים..:-)
    כשהוא היה בערך בן 3 גמלנו אותו מטיטול לפיפי בלבד וזה הלך מצויין כמעט בלי פספוסים,
    עם קקי היתה בעיה שנמשכת עד היום... הוא לא מוכן לעשות בשירותים אלא רק בטיטול!!!
    ניסינו הכל, סיר, מקטין אסלה, ישבנון, שירים, סיפורים, ישבנו איתו בשירותים,החזקנו לו את היד, חיבקנו אותו ושום דבר לא עוזר
    נראה שהוא ממש מפחד או מהאסלה או מלשחרר...
    הוא לגמרי מודע שצריך לעשות בשירותים וזה לא בסדר שהוא עושה בטיטול אבל אומר ש"לא יוצא לו", בגן הוא לא עושה בשירותים אלא מתאפק עד שאני באה לקחת אותו ואז הוא מבקש טיטול, ניסינו גם את השיטה של להעלים את הטיטולים ואין יותר אבל גם זה לא עבד..
    הוא יודע שזה לא בסדר מה שהוא עושה ואם יוצא לנו להיות בחוץ אז הולכים למקום שאף אחד לא יראה שהוא עם טיטול מהחשש שיצחקו עליו, ושאף אחד לא יכנס לשירותים שהוא עושה בטיטול, דרך אגב,בבית הוא עושה בטיטול אבל בשירותים ולא במקום אחר..
    בבקשה את עזרתכם, אנחנו כבר ממש מיואשים!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כבר מתחילה להתייאש...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים??????????

    ל
    27/01/2011

    אחר כך מתפלאים שהולכים לפורומים אחרים
    יש כאן אנשים עם בעיות יום יומיות שצריכים תשובה, הכוונה ייעוץ כמה שיותר מהר
    זה ממש זלזול... לא מבקשים שתענו מיד אבל לפחות באותו יום או יום למחרת
    ממש התעלמות, זה לא נעים...
    אל תענו לי.. כבר כתבתי בפורום אחר וקיבלתי תשובה לבקשתי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבר מתחילה להתייאש... - תגובה

    27/01/2011

    אמא יקרה שלום,
    בתור הורים, אין לנו את הפריבילגיה להתייאש !!! וגם לא טוב ליצור לחץ.
    יש הרבה ילדים כמו בנך, שהם גמולים, ושולטים ביציאות, אבל פוחדים לעשות באסלה. מסתבר שזה מקום לא נוח וקשה להרבה ילדים להתרגל אליו.
    אני מציעה לא להתרגש, ולהמשיך לתת לו את הטיטול. אל תעשו מזה "עניין", התייחסו לכך בטבעיות.
    יגיע יום, והוא יחליט מעצמו לוותר על הטיטול ולעבור לאסלה.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו