בת 3 שמרביצה לאח חדש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 3 שמרביצה לאח חדש
    שגית
    21/02/2011

    ביתי בת שנתיים ו - 9 חודשים. לפני חודשים נולד לה אח חדש. היא לעיתים מלטפת ומחבקת אותו, אבל כמעט כל יום מנסה להרביץ לו, מושכת לו בידיים ועוד. בשיחות עימה אמורת שהיא כועסת עליו כי הוא בוכה, כי אבא מאכיל אותו, וכו. היא גם החלה להרביץ לנו שאנחנו איצו, למשל לקפוץ עלי שאני מניקה אותו, להרביץ לסבתא שהיא מחזיקה אותו וכו.

    איך מתמודדים עם התנהגות כזאת?
    האם בקשיחות ולעצור כל גילויי אלימות? האם להבין אותה?
    מה התגובה הנכונה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 3 שמרביצה לאח חדש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 3 שמרביצה לאח חדש - תגובה

    22/02/2011

    שגית שלום,
    מזל טוב להולדת הבן.
    לגבי הבת, זו תגובה נפוצה ומוכרת, ואין מה לדאוג. זה גם חולף.
    מגיבים בשני אופנים :
    1. בכל פעם שהילדה מרביצה , מגיבים ב"אסור", בפנים כועסות ובטון חמור, כדי שתבין שמדובר במעשה שמכעיס אתכם.
    2. בצד זה, כדאי לנסות ולהקדיש לה יותר זמן לעצמה, אם אפשר על בסיס יומי קבוע : להיות רק איתה, לשחק איתה, לצאת איתה לטייל, כדי שתרגיש שנשאר לה מקום כלשהו לתשומת לב יחידנית.
    בל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו