כניסה מסגרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כניסה מסגרת
    טל
    28/02/2011

    הי
    ביתי בת שנה וחמישה חודשים. היא נמצאת איתי בבית מיום היוולדה.
    מתפתחת מאוד יפה מכל הבחינות. ילדה שלווה ורגועה.
    כיום אני מתלבטת מתי יהיה זה העיתוי הנכון להכניסה למסגרת.
    היא מאוד אוהבת ילדים אך מצד שני אני מרגישה כי היא עדיין קטנה למסגרת המונית ותוהה האם יהיו לה הכילים להתמודד עם כזו מסגרת..
    אני רוצה את הטוב בשבילה וקצת מבולבלת בעניין הזה
    אשמח אם תוכלו לעזור לי ולכוון אותי..
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כניסה מסגרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כניסה מסגרת - תגובה

    01/03/2011

    טל שלום,
    אין בנושא זה תקנון, או הוראות ברורות, או תורה.
    מקובל לומר, שילד בריא ותקין נתרם מסביבה חברתית החל מגיל שנה : כדי לקבל גרויים מגוונים, כדי ללמוד סדר-יום, כדי שיוכל לצפות בילדים אחרים ולחקות אותם וללמוד מהם.
    מאידך, חוק חינוך חובה מתחיל בגיל 3.
    ויש גם הורים, שמעדיפים לגדל ולחנך את הילדים בבית, עד גיל מבוגר.
    אני אישית מאמינה בגישה של חינוך מוקדם.
    כל טוב והצלחה, בכל גישה שתבחרי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו