ייעוץ דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ייעוץ דחוף
    ליאת 2011
    03/03/2011

    שלום רב אשמח לייעוץ לגבי בני בן השנתיים .ראשית, אני חייבת לציין כי אנחנו חוששים מאוד שיש לילדנו אוטיזם קל.אני פונה אליכם לפורום כיוון שהתור לאבחון הינו רחוק מאוד ואני אובדי עצות.להלן רקע אודות בננו-
    אליאב נולד בשבוע 38 בלידה תקינה
    - עד גיל שנה הוא התפתח יפה מאוד אמר אמא ואבא היה עושה את התנועות של השיר 10 אצבעות בגיל 10 חודשים נוסף לאליאב אח
    -מגיל שנה עד גיל שנה וחצי הוא לא הצביע על חפצים וידע מילים אומנם אך מיעט מאוד להשתמש בהן.
    - לא השתמש בצירוף של שתי מילים
    איברי גוף לא אמר ולא שתף פעולה חרף כל מאמציי לעניינו..
    -הוראות פשוטות לא היה מבין.
    -הוא לא התחבר לילדים כמעט אהב להתייחס למבוגרים
    -נתקף בבהלה כל אימת שנכנסים לקניון הומה אנשים,בוכה בהיסטריה ונבהל ואפילו במפגשים משפחתיים.
    -מגיל שנה וחצי עד גיל שנתיים נוספו לאליאב כמה מילים חדשות אך שוב הוא אינו משתמש בהם בכלל הוא מדבר ג'יבריש ,
    - אינו מתייחס אלינו כשאנחנו קוראים בשמו.
    -קשר עין חלקי
    התקפי זעם ותסכול כשלא מצליח לו במשהו.
    חוזר על אותה שאלה פעמים רבות מאוד..
    אוהב לצייר,לשחק עם קוביות וכולל לזרוק חפצים
    אוהב להאזין למוזיקה
    -רק לאחרונה אליאב אומר מילים חדשות כגון שיער ופנים
    הוא אומר רצף של 2 3 מילים אך זה במקרים נדירים מאוד
    לאחרונה בוהה המון בקיר.כאילו הוא בעולם משלו.
    ושוב,הוא רגיש מאוד גם כשהוא שמח הוא חובט וצובט.
    -קושי אדיר בהסתגלות לסביבה חדשה


    אני יודעתשאין לאבחן דרך האינטרנט אולם נדמה לי שיש לא מעט סימנים שמצביעים על בעיה מסויימת...
    שאלה נוספת -איך אפשר לאבחן שלא במסגרת הקופה.התור מאוד רחוק ולדעתי פרק הזמן הזה קריטי לילד.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייעוץ דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ דחוף - תגובה

    04/03/2011

    ליאת שלום,
    לפי תיאורך, צר לי לומר שדי ברור כי יש תמונה חריגה של ההתפתחות, ושל ההתנהגות אצל הילד, וככל הנראה יש סטייה מהמצב התקין.
    יחד עם זאת, חשוב שאיש מקצוע יראה את הילד, ויגיע לאבחנה אחרי בדיקה מקיפה. יש כמה סוגי אוטיזם, ולפעמים שורש הבעייה הוא בתסמונת או בהפרעה גנטית.
    את בהחלט צודקת שהזמן משמעותי וכדאי להתחיל בטיפול מוקדם ככל האפשר.
    נסי ללחוץ על שרותי הבריאות שלכם, כדי שיזרזו את התור למכון להתפתחות הילד. אני יודעת שאפשר. כדאי מאד שתגיעו למקום שיש בו צוות רב-מקצועי מיומן ואחראי : גם רופא, גם פסיכולוג. הם יוכלו לעזור לכם בדרך הטובה ביותר.
    כל טוב!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    ליאת 2011
    04/03/2011

    תודה רבה על המענה שלך
    האם יכול להיות שזה רק איחור התפתחותי ותקשורתי ?
    ניסיתי ללחוץ כמה פעמיים אך התשובה הייתה שאין תורים ל4 חודשים הקרובים
    מה אני יכולה לעשות איתו?בבית על מנת לעזור לו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי - תגובה

    05/03/2011

    ליאת שוב שלום,
    הכל יכול להיות, ונקווה שאכן מדובר באיחור שישתפר.
    קשה להדריך אותך באינטרנט, גם כיוון שמדובר במגוון של קשיים בכמה תחומים.
    המשיכי לנדנד, תורים גם מתבטלים, ואפשר להקדים.
    כל טוב! בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו