גמילה מטיטולים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מטיטולים
    אורה
    15/04/2011

    שלום, אשמח לעזרה בשאלה הבאה:בתי בת שנתיים וחודשיים היום גמולה מבחינת פיפי כבר הרבה זמן (מאוגוסט), בערות לא מפספסת בכלל, תמיד אומרת, מתאפקת עד שמגיעים לשירותים ואפילו בשנת צהריים כמעט ואין פספוסים. הבעיה היא עם קקי- היא יודעת שצריך לעושת בשירותים וכמובן יודעת מתי היא רוצה לעשות, ולמרות זאת נכנסת למקום מסתור ועושה במכנסיים. אח"כ מבקשת לשטוף לה טוסיק. אני אומרת לה שבפעם הבאה תבקש ונעשה בשירותים- היא אומרת בסדר אבל ממשיכה בשלה... לציין שכשהיתה חולה עם שלשול דווקא עשתה בשירותים.
    מה אפשר לעשות אם בכלל בנושא הזה או פשוט להמתין בסבלנות? הבעיה היא שזה נשמך כבר די הרבה זמן...
    ועוד שאלה- לגבי גמילה בלילה- מה אפשר לעשות? אני יודעת שכדאי לא לתת לשתות הרבה לפני השינה ולקחת לשירותים ממש לפני השינה? לא נראה לי הגיוני להעיר באמצע הלילה בשביל שירותים. בבוקר הטיטול שלה מלא. האם זה יבוא לבד?
    בתודה מראש על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מטיטולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נ.ב.

    אורה
    15/04/2011

    להביהר- הגמילה התחילה באוגוסט- במהלך הזמן היו נסיגות עם פיפי אבל כבר הרבה חודשים הכל בסדר עם פיפי. קקי היא עשתה פעמים ספורות באסלה בכל התקופה הזאת ורק בהתחלה.
    תודה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מטיטולים - תגובה

    16/04/2011

    שלום אמא יקרה,
    ואני בכלל מתפלאת על ילדה קטנטונת כזו שגמולה כבר 7 או 8 חדשים !!!
    זה בהחלט נפלא, אבל צריך להבין, שזה קצת מוקדם, אז לא הכל יכול להיות מושלם.
    הגמילה היא תהליך מורכב, גם מבחינה פיזיולוגית, וגם מבחינה פסיכולוגית, ולוקח זמן.
    לגבי הקקי - הרבה ילדים פוחדים לעשות באסלה. זה מצב לא נוח, לא נעים, וכנראה גורם לילד תחושה של חוסר בטחון ושל קושי, שבגלל זה הוא נמנע.
    לגבי הלילה - כפי שאמרתי, השליטה בתחושת הלחץ בשלפוחית היא קשה יותר בזמן השינה, ולכן תמיד נגמלים בלילה בגיל יותר מאוחר.
    זה לא נכון לדעתי ללחוץ על הילדה, או למנוע ממנה שתייה בערב.
    שימי לה טיטול, או תחתוני-גמילה, ועזבי אותה. אני בטוחה שהיא תיגמל כשתבשיל לזה.
    סבלנות !!!
    כל טוב וחג שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו