מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שחמת כבד וסרטןיאנה22/03/2010
שלום רופא.אתה לא מכיר אותי אבל מכיר את אבא שלי שחולה בסרטן כבד הינו אצל רופא אנקלוגיה והוא פשוט אמר שאין בישבילו טיפול ושלך אותנו לטיפול תומך במסגרת היחידהבאותו זמן לא ידעתי מה זה אבל בבית ביררתי ויבנתי שאין שום סיכוי .אני פשוט לא מוכנה לשבת ולא לעשות כלום אני חושבת שאיפשר לנסות לעשות משו יכוליות יש לך גם תיק של אבא שלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן הכבד
פרופ` איתן מור22/03/2010אם זה מה שנאמר באונקולוגיה הרי ברור לך שזו החלטה של פורום מקצועי שדן במקרה בצורה יסודית. לצערנו לא לכל הבעיות הרפואיות קיים פתרון.
בנוסף אני חייב להוסיף כי הפורום אינו דרך לקשר ישיר איתי אנא תפני לביה"ח ואשמח לדבר איתך ולקבוע פגישה למתן הסבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותאורח21/03/2010
שלום רב
הנני מעוניין לשאול האם הבדיקה מיפוי כבד עם אריטרוציטים מסומנים הינה בדיקה ללא תחליף?
כלומר האם למשל MRI יכול להוות תחליף לבדיקה זו ?
בקצרה, האם בדיקת MRI יכולה לספק את התשובות שבדיקת מיפוי כבד עם אריטרוציטים מסומנים
מספקת?
מודה מקרב לב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיפוי כדוריות מסומנות
פרופ` איתן מור21/03/2010מיפוי עם כדוריות מסומנות נעשה רק במקרים של אבחנה אפשרית של המנגיומה. הבדיקה הינה אמינה במידה והנגע מספיק גדול > 2-3 ס"מ. ניתן לאשרר את האבחנה בביצוע CT תלת פאזי אולם עדיף MRI (שאינו מלווה בקרינה). בהמנגיומות גדולות מיפוי כדווריות מסומנות המראה קליטה ברורה היא בדיקה מספקת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRI ותרופהאורח17/03/2010
בהודעה מטה הסברת כי יש לשקול MRI במקום מיפוי כבד , רציתי להוסיף כי ב CT תלת פאזי
ובUS נמצא מבנה בגודל 3*4 בכבד ככל הנראה המניגיומה כך נכתב גם בUS וגם בCT
שאלתי הינה מדוע הינך חושב כי הסתברות נמוכה להמנגיומה והאם במקום מיפוי כבד אפשר לבצע MRI כלומר האם MRI ייענה על השאלות שמיפוי כבד ייענה?
בנוסף (שלח לי על האורך) הרופא המטפל רשם כדור ברקלוד לפניי חודשיים והקופה אינה מאשרת בינתיים ,אנו כבר ארחריי בדיקה PCR שיצא 4500 פניתי לרופא במייל והוא אמר שייש לדרוש את התרופה מהקופה חד משמעית אינני יודע מה לעשות עם מכבי יש לך רעיון או עצה אך אוכל להשיג את התרופה ,? לפנות אולי למנהל או מישהו בכיר יותר?
מודה לך על העזרה ועל ההתייחסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MRI
פרופ` אלי צוקרמן18/03/2010לא הבנתי מפנייתך הקודמת שגם ב CT היה ממצא מתאים להמגיומה. אם ב CT תלת פאזי של הכבד הממצא מתאים להמנגיומה אין צורך ב MRI.
לגבי baraclude, איני מכיר את הסיבות של הקופה לא לאשר את השימוש בתרופה. אם רמת הנגיף מעל 2000 יח', אנזימי הכבד מוגברים ויש המלצת מומחה למחלות כבד לטיפול בתרופה נראה שמולאו ההתויות המקובלות לשימוש בה בארץ. אם המצב והממצאים תואמים את ההתויות של הטיפול בתרופה בארץ איני רואה סיבה לעיכוב באישור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקופ"ח-סיפור בלהות!
אלה25/03/2010התשלום לקופ"ח הכללית הוא ביטוח הבריאות שלנו לשלם ולקבל כשצריך -בטח כשמדובר בסרטן-ואז מודיעים זה לא בסל התרופות !שלם פרטי-ופתאם יש תרופה וקנינו חיים!מאז הבולים 50 שנה משלמים לקופ"ח ו- מצטערים לא יכולים לעזור ,הכל כסף! ממש "מושלם".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נתון חשוב להודעה מתחתייאורח15/03/2010
בCT התלת פאזי הכל תקין כולל מרקם וזרימה,לכן אני מוטרד שכן אם הכל תקין מדוע לבצע בדיקה של מיפויי כבד עם לויקוציטים מסומנים למיטב ידיעתי כמות הקרינה אינה מבוטלת ,
האם יש צורך חד משמעי או לדעתך יש מקום לבדיקה חלופית לאור כך שהCT תקין לחלוטין
מודה לך מקרב לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורח
פרופ` אלי צוקרמן15/03/2010אם CT תלת פאזי שבוצע כהלכה תקין הסיכוי שמדובר בהמגיומה בגודל שהוזכר ב US פחות סביר. מאידך, במיפוי אין שימוש בקרינה בכמות רבה מאוד ובודאי פחותה מאשר בCT תלת פאזי . ייתכן שיש לשקול ביצוע MRI (במקום המיפוי) שיענה על מספר שאלות בעת ובעונה אחת: המנגיומה? הסננה שומנית מוקדית? אזור מוקדי של שרידות שומנית ואפשרויות אחרות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפטיטיסאורח15/03/2010
בן 52 לפני שנה נמצא עומס נגיפי 24900 לפני שבוע נבדק שוב עומס יצא 4555 הפטיטיס B
באולטרא סאונד נמצא באונה ימנית מבנה היפראקוי בגודל 3*4 ללא זרימת דם בתוכו המנגיומה קרוב לוודאי מרקם מגורגר של הכבד וחוץ מזה הכל תקין כל בדיקות הדם וכל החלבונים
לפני שבוע ביצע CT תלת פאזי והמלצות הינן על מיפוי כבד עם אריטרוציטים מסומנים.
הנני מאוד מודאג מה משמעות ההמלצה במב חושדים? מה רוצים לשלול? האם הכל בסדר
ויש המנגיומה ורוצים פשוט להיות בטוחים
מודה לך מקרב לב על כל תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפטיטיס
פרופ` אלי צוקרמן15/03/2010כאשר נמצא נגע בכבד (גוש) יש לבצע ברור האם מדובר בגידול שפיר כמו המנגיומה או חס וחלילה בגידול ממאיר. לא תמיד US מספק תשובה דפניטיבית ולכן יש צורך בביצוע הדמיה נוספת כמו מיפוי כדוריות דם אדומות (בשאלה של המנגיומה). לא תמיד גם זו מספקת ויש צורך ב MRI. אם US ומיפוי + CT תלת פאזי תומכים בהמנגיומה אזי אין צורך כמובן בהמשך בירור. יש מאידך צורך לשלול אפשרויות נוספות כפי שצויין במידה והתוצאות של בדיקות ההדמייה אינן חד משמעותיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידבקותתומר15/03/2010
שלום רב,
לצערי קרוב משפחתי חלה בסרטן בכבד. אני מעוניין לדעת שהמחלה אינה מדבקת משום שלעיתים אנחנו נפגשים (כולל בני בן השנה וחצי).
בברכת בריאות. תומר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן כבד
פרופ` אלי צוקרמן15/03/2010סרטן כבד כשלעצמו אינו מחלה מדבקת. לעתים, קיימת מחלת רקע בכבד (שחמת הכבד) בגלל מחלה ויראלית כרונית כמו דלקת כבד נגיפית מסוג B או C שעלולות להיות מדבקות לכן חשוב מה הרקע לסרטו הכבד (במידה שהור סרטן ראשוני של הכבד ולא מדובר בגרורות).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך הידבקות
תומר16/03/2010הרקע למחלה הוא שחמת שהוא חולה בה שנים רבות. לא ידוע לי על צהבת. כיצד לדעתך להתייחס לנושא?נשמע מפחיד.. הרבה אנשים באים במגע איתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממתין לתשובתך - תודה
תומר17/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתומר
פרופ` אלי צוקרמן20/03/2010ראה תשובתי מ 15.3.10
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני שלושה חודשים בילוריבין 0.8לימור14/03/2010
לפני שלושה חודשים בדיקת בילורבין TOTAL 0.8 אז איך פתאום הוא ככה עלה ???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בילירובין
פרופ` אלי צוקרמן15/03/2010לעתים יש תנודות בין רמה מעט גבוהה ובין רמה תקינה וזה נורמלי לחלוטין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בילוריבין שוב ...לימור14/03/2010
אני חוזרת אליך לאחר שהייתי אצל רופאת משפחה אמרה הכול תקין לא צריך מעקב
סיפרתי לה על המוליזה כמו שאמרת אמרה שאין מה לבדוק כל עוד ספירת הדם תקינה
מה דעתך???
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בילירובין
פרופ` אלי צוקרמן15/03/2010למען הסדר הטוב מקובל לבצע הברור למרות ספירת דם תקינה ולמרות שעל פניו נראה שאכן אין עדות להמוליזה או מחלה משמעותית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בילוריבין וברזללימור13/03/2010
ד"ר שלום רשמת לי על ביצוע בדיקות לברר המולזיה
האם יש קשר לפריטין נמוך ???
אני לוקחת כדורי ברזל והעלתי את המוגלובין ל 12.3 הוא היה 11.4
הפריטין שלי היה 13 ולאחר חודשים של אכילת בשר הוא עלה ל 19
דבר נוסף אני בהריון רק שבוע 5 האם יש בזה סיכון??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בילירובין וברזל
פרופ` אלי צוקרמן13/03/2010אין קשר בין בילירובין וברזל נמוך ואין כל השפעה על ההריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבילירובין וברזל
פרופ` אלי צוקרמן15/03/2010להמוליזה יש קשר דוקא לרמת ברזל גבוהה ולא נמוכה. רמת הברזל הנמוכה קשורה להריון. אין כל סכנה להריון בגלל רמת בילירובין ותסמונת ז'ילברט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בילוריביןלימור12/03/2010
ד,ר שלום ביצעתי בדיקות דם לפני כניסתי להריון ושאלתי לגבי הבילורבין
תפקודי כבד + ALT AST CK תקין בדיקות שתן תקין
bilirubin total 1.30
bilirubin conjugated 0.20 בטווח
bilirubin unconjugted 1.10 בטווח
בדיקת EGFR גדול מ 1.73 M
כתוב רצוי מעל 60 M /MIN
מה אומרות הבדיקות????????
אבא שלי היה חולה צהבת B אני חוסנתי לא מעט פעמים אך הנוגדנים לא נשמרו ???
יש קשר???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בילירובין
פרופ` אלי צוקרמן13/03/2010שלום לימור
העליה הקלה של בילירובין (רובו בילירובין לא ישיר) בהעדר הפרעה באנזימי כבד מצביעה על מצב הנקרא תסמונת ז'ילברט (Gilbert's syndrome ) . מדובר במצב שכיח יחסית שאינו מעיד על מחלת כבד ואינו בעל משמעות. יש להוציא מחשבון מצב של תמס דם כרוני (המוליזה) ע"י ביצוע בדיקות נוספות (הפטוגלובין, LDH, רטיקולוציטים וספירת דם). אני מניח שכל אלה תהיינה תקינות ואז אפשר לקבוע סופית שמדובר בתסמונת זיילברט. בכל מקרה אין כל סיבה לדאגה. בדיקת EGFR הבודקת את התפקוד הכלייתי תקינה במידה ואין סוכרת. אין כל קשר לאי אילו מהבדיקות ולצהבת מסוג B.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבילירובין
פרופ` אלי צוקרמן15/03/2010ראי תשובתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין D והפטיטיס סיאורלי10/03/2010
שלום,
לבעלי הובחן הפטיטיס סי, הוא נמצא במעקב בלי טיפול,כל הבדיקות תקינות, כולל פיברוטסט - 0.36,אקטיטסט 0.14. המצב יציב כבר יותר משנה.
רמת ויטמין D שלו 39. לפי מחקרים רבים זה ויטמין חשוב מאוד. האם יש צורך בתוספים של D במקרה הזה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין D והפטיטיס C
פרופ` אלי צוקרמן10/03/2010אכן לאחרונה יש דיווחים על קשר בין ויטמין D והצלחה בטיפול ב הפטיטיס C אבל כל זאת עדיין במחקר. בכל מקרה יש להוועץ עם הרופא המטפל בקשר לצורך להוסיף ויטמין D ללא קשר להפטיטיס C. לגבי הפטיטיס C, תוספת הויטמין עשויה לשפר את התגובה לטיפול ואינה משפיעה במקרים שאינם דורשים טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטמין D והפטיטיס סי
אורלי10/03/2010תודה על התשובה.
אני רק רוצה להבין האם המלצות כלליות לגבי תוספת D שונות לחולי הפטיטיס סי בגלל סיבה כמו מטבוליזם שונה וכו.?
האם 39 זה רמה מספיקה לחולי הפטיטיס סי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפטיטיס C וויטמין D
פרופ` אלי צוקרמן10/03/2010ההנחיות אינן שונות לגבי הפטיטיס C
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לכם! שאלה שמציקה לי.לימור09/03/2010
יש לי כאבים בצד ימין שמקרין לבטן מי די פעם וגם דקירות, עשיתי בדיקת בטן עליונה ובמקרה מצאו לי בכבד סוג של מניומה נאמר לי שאין לי מה לדאוג, שזה כתם כמו כלי דם סוג של גידול שפיר ויש לי מידי פעם דקירות שם, ואני ממש בלחץ כתבו גם שצריך להיות במעקב. הרופא הכללית שלי בכלל לא קראה לי לשיחה הכל נאמר לי דרך הטלפון דרך הפקידה שלה שזה מין כתם לידה שלו קיים דבר כזה. אבל גם זה שבדק לי אמר לי שאני יכולה לישון טוב בלילה ואין לי מה לדאוג. אז למה יש לי מדי פעם דקירות וכאבים, והיום יש לי חוסר תאבון. האם הניומה יכולה לגרום לכאבים למרות שזה לא גדול כך נאמר לי. אני כבר לא יודעת מה לעשות. עשיתי כבר את כל הבדיקות. עשיתי בדיקה אקולנוסקופיה, גם בדיקות גב עשיתי ,כי היה לי הקרנה וכאבים בצד ימין. אולי אני אוכל לקבל ממכם המלצה לרופא מומחה שנימצא בקריות ,בחיפה שאוכל לגשת עליו לקבל עוד חוות דעת, אולי רופה כללית לא מספיק אני ממש עובדת עצות, ומודאגת. אני בחורה צעירה בת 41 הודה לכם על תשובתכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המנגיומה
פרופ` אלי צוקרמן10/03/2010שלום רב
את כנראה מתכוונת להמנגיומה בכבד . אכן מדובר בגידול שפיר שלא הופך לממאיר ואכן אין סיבה לדאגה. הכאב שאת מתארת והתלונות אינן קשורות להמנגיומה קרוב לודאי אלא אם גדולה מאוד ונמצאת במקום "אסטרטגי". יש לברר את סיבת הכאב שכנראה אינו קשור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לך! וערב טוב.
לימור11/03/2010תודה לך על המענה, ביררתי יותר את הענין והכן זה להמנגיומה שקוטרו הוא: 1.8 ס"מ האם זה גדול? באתחלה הרופא כללית שלי אמרה לי שזה כתם לידה למרות שלו רשמו כך וכתבו שמומלץ להיות במעקב האם הם אמרו כך מפני שזה יכול לגדול? והכאבים שיש לי בצד ימין לא קשור לכבד כי זה בצד שמאל ואני חשבתי כל הזמן שזה בימין. עכשיו לא כואב לי לאחר שעשיתי את כל הבדיקות ונאמר לי שהכל תקין אז כנראה זה בראש שלי רק (פסכולוגי) אשמח לקבל שוב את תגובתך.. וערב ניפלא לך. אסתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמנגיומה
פרופ` אלי צוקרמן12/03/2010שלום אסתי
המנגיומה שקוטרה 1.8 ס"מ הינה המנגיומה קטנה ולא צריכה להיות בעייתית כלל. נראה שהכל תקין אצלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברקלודאורח09/03/2010
שלום רב התרופה ברקלוד או BARACLUDE הינה בעייתי עבור סוכרתיים?
משום שהבנתי שייש לה השפעה על תיפקודיי הכליות
האם לדעתך יש תרופה טובה יותר לטיפול בהפטיטיס B גם אם זה נדרש בקנייה עצמית
מודה לך מקרב לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר baraclude
פרופ` אלי צוקרמן09/03/2010התרופה baraclude היא תרופת הבחירה לטיפול בהפטיטיס B ואין לה תופעות לואי משמעותיות. אין בעיה עם חולי סוכרת. אין בארץ תרופה יעילה יותר בשלב זה ועם פרופיל עמידות טוב יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צהבת B ואלכוהולתמר09/03/2010
בעלי נשא של צהבת B רדום. מכרים רבים מעירים לו לגבי שתיית אלכוהול, כגון בירה ויין (שהוא מאוד אוהב לשתות) שהם מסוכנים לנשאי ההפיטיטיס B, הנכון הדבר? ואם כן עד כמה? תודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צהבת B ואלכוהול
פרופ` אלי צוקרמן09/03/2010אם בעלך אכן נשא בלבד ואינו סובל ממחלת כבד אלא רק מזיהום כרוני של הנגיף (כהגדרת נשא) אין מניעה לשימוש לא מופרז באלכוהול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקשר בין אלכוהול לצהבת B
תמר09/03/2010קיבלתי תשובה שכנשא צהבת B (רדום), בעלי יכול לשתות אלכוהול, אך לא בצורה מופרזת. האם 2 בקבוקי בירה ליום זו כמות מופרזת|? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלכוהול וצהבת B
פרופ` אלי צוקרמן09/03/2010אם בעלך נשא ללא מחלת כבד 2 בקבוקי בירה ליום לא נחשבים לצריכה מופרזת וכמות זו הינה גבולית (2 יחידות אלכוהול). כמות גדולה מזו נחשבת צריכה מופרזת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקשר בין אלכוהול לצהבת B
תמר09/03/2010קיבלתי תשובה שכנשא צהבת B (רדום), בעלי יכול לשתות אלכוהול, אך לא בצורה מופרזת. האם 2 בקבוקי בירה ליום זו כמות מופרזת|? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקשר בין אלכוהול לצהבת B
תמר09/03/2010קיבלתי תשובה שכנשא צהבת B (רדום), בעלי יכול לשתות אלכוהול, אך לא בצורה מופרזת. האם 2 בקבוקי בירה ליום זו כמות מופרזת|? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדבקות בצהבתצבי09/03/2010
ידידה שלי עברה השתלת כליה כתוצאה מההשתלה מערכת החיסונית שלה ירודה.
הרופאים אמרו לה להזהר ולהתרחק מכל ילד שעובר חיסון עד שבועיים ימים.
שאלתי היא היות ונולד לי ילד וביום הלידה הוא קיבל חיסון צהבת B האם גם בחיסון זה צריכים להזהר ואם כן כמה זמן.
כמו כן בחיסון של גיל חודש (מנה שניה של צהבת B) האם צריכים להזהר וכמה זמן
תודה רבה צבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדבקה בהפטיטיס B
פרופ` אלי צוקרמן09/03/2010אין סכון ממשי בקרבה לילד שעבר חיסון להפטיטיס B גם אצל מושתלי כליה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

