מוצקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מוצקים
    מורן
    15/07/2012

    שלום. בני בן שישה וחצי חודשים. מגיל 5 חודשים הוא טועם מוצקים. בהתחלה הוא אהב לאכול הן פירות מרוסקים והן ירקות, ואפילו כבר הסכים לטעום עוף טחון. אולם, בשבועות האחרונים הוא מסרב לאכול ירקות. בהדרגה כמות האוכל ירדה למספר כפיות בודדות וכעת הוא מסרב בכל תוקף. ניסיתי לערבב לו ירק יחד עם פרי אך הוא הקיא את האוכל.
    חשוב לי לציין כי פירות הוא מאוד אוהב וכלל לא בררן באכילתם.
    כיצד אוכל לשכנע אותו כן לנסות לטעום ירקות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוצקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוצקים - תגובה

    לירון פז
    15/07/2012

    שלום מורן,
    ייתכן שילדך לא חש בטוב?אולי שינים? לפעמים שיש מחוש(גזים, כאבי בטן, צמיחת שיניים...) יש ירידה באכילת המוצקים והעדפת בקבוק. בהחלט ייתכן שמודבר בצמיחת שיניים. הייתי מנסה לחזור קצת אחורה וללכת על ירקות/פחמימות שהוא אוהב יותר או יותר מתקתקים: דלעת, גזר או בטטה. הייתי מנסה באמת לשלב ירק עם כפית סילאן או עם פרי. אם זה עדין לא עובד, הייתי מנסה לקחת פסק זמן שבוע מהירקות, ואז חוזרת בהדרגה לנסות שוב כאשר את ארוחת הפירות אני שומרת לאחה"צ, וירקות כמובן לצהריים(לפני הפירות). כמובן לא לעשות שום דבר בכוח, והכל בסבלנות ובשלווה. טעם זה דבר שמשתנה, ונרכש. אל תוותרי ותמשיכי להתמיד ולנסות אותו סוג ירק(או הרכב ירקות), שוב ושוב(לוקח זמן להתרגל).שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו