מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוספת תזונה - פדיאשור קומפליטאורטל15/07/2012
ערב טוב
בני 9וחצי חודשים , לא אכלן בכלל וגם מה שהוא אוכל זה בבררנות.
לפני חודש שקלתי אותו והוא שקל 7,450 קילו לפני 3 חודשים אמרה לי האחות בטיפת חלב שהוא מתחת לאחוזון והמליצה לי להתייעץ עם רופא להשלמת תזונה. הרופא אמר רק להוסיף דייסה או שמן זית לדייסה.
הוא עדיין נורא רזה , אנשים שואלים אותי אם הוא בן חצי שנה.
מבחינה התפתחותית : הוא עומד והולך מסביב לשלוחן ועובר מרהיט לרהיט, הוא זוחל על 6 אבל רוב הזמן על הבטן, יושב לבד, מאוד מאוד אנרגטי, אין לא הרבה רגעים שהוא סתם יושב ונשען או רואה טלוויזיה , הוא חייב כל הזמן להיות בפעולה. בטיפת חלב היא אמרה לי שהוא לא עולה במשקל גם בגלל האנרגיה הרבה שהוא מוציא.
חברה המליצה לי על פדיאשור שנראה לי דווקא מעולה. הבעיה היא שרשום מגיל שנה .
האם יש איזשהו סיכון אם נותנים את המשקה בגיל 9 וחצי חודשים?
אם אפשר..רציתי לשאול אם התפריט שלו נכון :
9:30 - גרבר שלב 3 ( לא מוכן פירות טריים , זה מגעיל אותו טגורם לא להקיא )
11:30 - צלחת יפה של מרק בשרי עם ירקות
14:30 - בין 1 וחצי ל-2 מעדנים
17:30 - עדיין לא רעב - אז אוכל חטיף אפוי לתינוקות של מטרנה או במבה לתינוקות(כתמתמים )- אבל מעט מאוד.
20:00 - רק אז מוכן לבקבוק אבל גג 120 ולפעמים גם רק 80.
מתעורר בין פעם לפעמיים בלילה לאכול בקבוק של 100 פחות או יותר
בבוקר לא תמיד אוכל , תלוי מה הוא יתעורר בלילה.
אני מצטערת על המגילה...
תודה ענקית מראש
אורטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגתם עלי
אורטל18/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
אורטל19/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת תזונה - פדיאשור קומפליט - תגובה
דפי ליבר20/07/2012אורטל שלום
לא מכירה את תוסף התזונה לכן לא עניתי עד היום . אבל אני מאמינה לתוויות אם כתוב לא לתת מתחת גיל שנה אז לא נותנים אלא אם כן יש הוראת רופא .
יש תינוקות רזים שאוכלים מעט כמו מבוגרים. הרבה פעמים זו גם נטייה גנטית דומה להורים
אכן פעילות מוציאה אנרגיה ונראה שמתפתח יפה מאוד .
אני מבינה שהרופא לא היה מודאג מהמשקל. אז למה לדאוג !
לגבי התפריט הייתי מגוונת יותר
פיירות מסוגים שונים עכשיו יש בשפע
עוף בשר פשטידות קטניות פסטה
בשעה 19.00 בערך ארוחת ערב ביצה גבינה לבנה מרק ירקות וכו
להשתדל להושיב לי שולחן ולתת לאכול לבד באצבעות
או לתת בכפית .
לאט לאט לעבור מטחון ליותר חתיכות רכות קטנות .
בתאבון
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)