תוספת תזונה - פדיאשור קומפליט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוספת תזונה - פדיאשור קומפליט
    אורטל
    15/07/2012

    ערב טוב
    בני 9וחצי חודשים , לא אכלן בכלל וגם מה שהוא אוכל זה בבררנות.
    לפני חודש שקלתי אותו והוא שקל 7,450 קילו לפני 3 חודשים אמרה לי האחות בטיפת חלב שהוא מתחת לאחוזון והמליצה לי להתייעץ עם רופא להשלמת תזונה. הרופא אמר רק להוסיף דייסה או שמן זית לדייסה.
    הוא עדיין נורא רזה , אנשים שואלים אותי אם הוא בן חצי שנה.
    מבחינה התפתחותית : הוא עומד והולך מסביב לשלוחן ועובר מרהיט לרהיט, הוא זוחל על 6 אבל רוב הזמן על הבטן, יושב לבד, מאוד מאוד אנרגטי, אין לא הרבה רגעים שהוא סתם יושב ונשען או רואה טלוויזיה , הוא חייב כל הזמן להיות בפעולה. בטיפת חלב היא אמרה לי שהוא לא עולה במשקל גם בגלל האנרגיה הרבה שהוא מוציא.

    חברה המליצה לי על פדיאשור שנראה לי דווקא מעולה. הבעיה היא שרשום מגיל שנה .
    האם יש איזשהו סיכון אם נותנים את המשקה בגיל 9 וחצי חודשים?

    אם אפשר..רציתי לשאול אם התפריט שלו נכון :
    9:30 - גרבר שלב 3 ( לא מוכן פירות טריים , זה מגעיל אותו טגורם לא להקיא )
    11:30 - צלחת יפה של מרק בשרי עם ירקות
    14:30 - בין 1 וחצי ל-2 מעדנים
    17:30 - עדיין לא רעב - אז אוכל חטיף אפוי לתינוקות של מטרנה או במבה לתינוקות(כתמתמים )- אבל מעט מאוד.
    20:00 - רק אז מוכן לבקבוק אבל גג 120 ולפעמים גם רק 80.
    מתעורר בין פעם לפעמיים בלילה לאכול בקבוק של 100 פחות או יותר
    בבוקר לא תמיד אוכל , תלוי מה הוא יתעורר בלילה.

    אני מצטערת על המגילה...
    תודה ענקית מראש
    אורטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילגתם עלי

    אורטל
    18/07/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקפיצה

    אורטל
    19/07/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת תזונה - פדיאשור קומפליט - תגובה

    דפי ליבר
    20/07/2012

    אורטל שלום
    לא מכירה את תוסף התזונה לכן לא עניתי עד היום . אבל אני מאמינה לתוויות אם כתוב לא לתת מתחת גיל שנה אז לא נותנים אלא אם כן יש הוראת רופא .
    יש תינוקות רזים שאוכלים מעט כמו מבוגרים. הרבה פעמים זו גם נטייה גנטית דומה להורים
    אכן פעילות מוציאה אנרגיה ונראה שמתפתח יפה מאוד .
    אני מבינה שהרופא לא היה מודאג מהמשקל. אז למה לדאוג !
    לגבי התפריט הייתי מגוונת יותר
    פיירות מסוגים שונים עכשיו יש בשפע
    עוף בשר פשטידות קטניות פסטה
    בשעה 19.00 בערך ארוחת ערב ביצה גבינה לבנה מרק ירקות וכו
    להשתדל להושיב לי שולחן ולתת לאכול לבד באצבעות
    או לתת בכפית .
    לאט לאט לעבור מטחון ליותר חתיכות רכות קטנות .
    בתאבון
    דפי


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו