מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תזונה בן שמונה חודשיםיעל19/07/2012
הבן שלי כמעט בן שמונה חודשים
אובחן עם רפלוקס מיד אחרי לידה
היום הריפלוקס די מאחוריו
הוא עדיין על קפסולה של לוסק < עד גיל שנה >
הפליטות כמעט נעלמו לפחות לא בכמויות שהיינו רגילים
והכאב הפך להיסטוריה...
בחודש האחרון הילד עושה בעיות עם אוכל
את הפירות הוא לא מוכן לאכול < בעבר אהב מאוד >
ירקות אין על מה לדבר!
ומטרנה עם קורנפלור הוא אוכל רק כשהוא ממש ממש ממש רעב
מארבע חמש בקבוקים ביום הוא ירד לבקושי שתיים
אוכל בלי חשק עושה הפסקות של שש שבע שעות ויותר בין ארוחות
הדבר היחדי שקצת עובד עליו זה גמדים או מעדני חלב/וניל
אבל גם זה לא להיט...
הוא טועם משהו עושה פרצוף ויורק
הרופא אמר לי לא להתעקש לעזוב להמשיך הלאה ולנסות משהו אחר
אבל אני די אבודה כלום לא עובד עליו
הכי מדהים שהוא חייכן פעיל ומלא אנרגיות אין לי מושג ממה הוא שורד
אבסורד שעם הרפלוקס הוא עלה במשקל ועכשיו הוא מאבד משקל...
אשמח לקבל יעוץ והכוונה בנושא תזונה לגיל שמונה חודשים
האם מותר לי לשלב ביצה בתפריט?
אשמח לשמוע רעיונות לתפריט מגוון אולי משהו מתוך זה יעבוד...
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה בן שמונה חודשים - תגובה
דפי ליבר19/07/2012גם אני בדעה של הרופא , לא להפוך אוכל למאבק.
לגוון - אפשר להוסיף לפירות טעמים שונים טחינה לימון סילאן אפילו עוגיה מרוסקת .
דיסה בכפית או מכוס
ביצה בהחלט ! פשטידות
יקרות וקטניות מסוגים שונים
לשים לב שבמעדנים יש סוכר וכדאי להתרגל לאכול לא רק מתוק .
האם יושב ליד מגש ואוכל בידיים , יש תינוקות שאוהבים מאוד לאכול בידיים ולא אוכל טחון .
לתת דוגמא לשבת לידו עם צלחת ולאכול מגוון של מזונות .
מה לגבי בשר או עוף קציצות הכל רק וחתוך קטן .
בהצלחה
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)