הרבה בקבוקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרבה בקבוקים
    אורלי
    06/08/2012

    היי,
    בתי עוד שבוע וחצי בת 8 חודשים, שהיתה בת 7 חודשים שקלה 7,900. קורה לי איתה משהו מוזר ולא נראה לי נכון פי הספרים לפחות. למרות שהיא אוכלת מוצקים עדיין כמות הבקבוקים אינה ירדה. היא דורשת עוד.. תמיד נדמה שהיא לא שבעה.
    התפריט שלה נכון להיום:
    7:00 - בקבוק 180 CC
    9:30-10:30 - פירות בערך 120 גרם.
    12:00 - בקבוק 180 CC
    14:30-מרק ירקות עם הכל ועוף. אני מוסיפה לפעמים איטריות/אורז/פתיתים.
    16:30-17:00- בקבוק 180 CC
    ולפני השינה שזה 19:30 בערך עוד בקבוק
    לעיתים קורה שהיא רוצה עוד בקבוק בסיביבות 23:00 אוכלת והולכת לישון אבל זה קורה ממש מעט רק שהיא מתעוררת ובוכה ללא הפסקה. האם אני סתם מודאגת. זה בסדר כך?
    האם ניתן להוסיף עוד דברים, שתהיה יותר שבעה.
    מה הכמות של הארוחות , פירות והמרק?
    סליחה על כמות השאלות. אני קצת מודאגת ורוצה לנהוג נכון.
    תודה מראש אורלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרבה בקבוקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרבה בקבוקים - תגובה

    דפי ליבר
    06/08/2012

    שלום אורלי
    כמות של ארוחה זה בערך 200CC כך שארוחת פירות צריכה להיות יותר גדולה .
    בשעה 12.00 הייתי נותנת את המנה הבשרית ולא בקבוק. מנה טובה עם קטניות פחמימות.
    בערב כדאי לנסות לתת ארוחת ערב ביצה עגבניה פירה פסטה וכו
    אחרי גיל 9 ח' אפשר להתחיל לתת מוצרי חלב .
    לדעתי את יכולה להוריד בקבוק אחד ולגוון יותר את התפריט .
    זה תהליך הדרגתי שיכול לקחת זמן
    בהצלחה
    דפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו