לא רוצה לאכול בגלל הגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא רוצה לאכול בגלל הגן
    אמא של עומרי
    08/09/2012

    שלום רב
    בני בן חצי שנה והולך כעת למסגרת של גן. לפני הגן (עד ה 27/8) התחלתי איתו טעימות וארוחות בבית והא אכל יפה ואף בהנאה רבה גם פירות וגם ירקות. לאחר שבועיים בגן הוא קיבל דלקת בעעין ונשאר כמה ימים בבית. במהלך הימים בבית ניסיתי לתת לו פירות ומרק והוא לא מוכן בשום פנים ואופון לאכול ואפילו נגעל ממה שמוכנס לו לפה. אני די בטוחה שז קשור לגן. לצערי אני בתחושה שהם "דוחפים" להם יותר מידי אוכל מוצק ביחסית מעט זמן. לעיתים הם נותנים מרק אחרי פירות בהפרש של שעה וחצי ושה נראה לי מוקדם מידי
    שאלותי:
    1. מה עושים על מנת שימשיך לאכול ויאהב בחזרה אוכל מוצק? (הוא באמת אהב זאת קודם)
    2. האם שעה וחצי שעתיים בין פירות סמיכים למרק ירקות סמיך זה לא צפוף מידי לילד שלפני כמה ימים מלאו לו חצי שנה?

    אודה לעזרתכם כי אני ממש מיואשת מהעובדה שהוא מאד אהב לאכול וכנראה משהו בגן הפך אותו לאנטי אוכל מוצק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא רוצה לאכול בגלל הגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא רוצה לאכול בגלל הגן - תגובה

    שירי יום טוב
    08/09/2012

    שלום לך,
    אני מציעה לך לדבר עם הצוות בגן ולבקש שיציעו לבנך מזון מוצק פעם עד פעמיים ביום, ובמידה ובמידה ומסרב להגיש לו את הטחון אך לא להפסיק להציע לו מוצק, ספרי להן איך את מגישה לו את זה בבית. לגבי שאלתך השנייה, אני מציעה לך לוודא שבנך רעב כשמגישים לו את הארוחה השנייה אחרי שעה וחצי (או להגיע פיסית לגן בזמן הארוחות או לשאול מישהי אמינה). רצוי לחכות 3 שעות בין ארוחה לארוחה אך ייתכן שהוא מספיק רעב אחרי שעה וחצי ומסיים ארוחה נוספת שלמה מבלי שיכריחו אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו