מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לא רוצה לאכול בגלל הגןאמא של עומרי08/09/2012
שלום רב
בני בן חצי שנה והולך כעת למסגרת של גן. לפני הגן (עד ה 27/8) התחלתי איתו טעימות וארוחות בבית והא אכל יפה ואף בהנאה רבה גם פירות וגם ירקות. לאחר שבועיים בגן הוא קיבל דלקת בעעין ונשאר כמה ימים בבית. במהלך הימים בבית ניסיתי לתת לו פירות ומרק והוא לא מוכן בשום פנים ואופון לאכול ואפילו נגעל ממה שמוכנס לו לפה. אני די בטוחה שז קשור לגן. לצערי אני בתחושה שהם "דוחפים" להם יותר מידי אוכל מוצק ביחסית מעט זמן. לעיתים הם נותנים מרק אחרי פירות בהפרש של שעה וחצי ושה נראה לי מוקדם מידי
שאלותי:
1. מה עושים על מנת שימשיך לאכול ויאהב בחזרה אוכל מוצק? (הוא באמת אהב זאת קודם)
2. האם שעה וחצי שעתיים בין פירות סמיכים למרק ירקות סמיך זה לא צפוף מידי לילד שלפני כמה ימים מלאו לו חצי שנה?
אודה לעזרתכם כי אני ממש מיואשת מהעובדה שהוא מאד אהב לאכול וכנראה משהו בגן הפך אותו לאנטי אוכל מוצק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא רוצה לאכול בגלל הגן - תגובה
שירי יום טוב08/09/2012שלום לך,
אני מציעה לך לדבר עם הצוות בגן ולבקש שיציעו לבנך מזון מוצק פעם עד פעמיים ביום, ובמידה ובמידה ומסרב להגיש לו את הטחון אך לא להפסיק להציע לו מוצק, ספרי להן איך את מגישה לו את זה בבית. לגבי שאלתך השנייה, אני מציעה לך לוודא שבנך רעב כשמגישים לו את הארוחה השנייה אחרי שעה וחצי (או להגיע פיסית לגן בזמן הארוחות או לשאול מישהי אמינה). רצוי לחכות 3 שעות בין ארוחה לארוחה אך ייתכן שהוא מספיק רעב אחרי שעה וחצי ומסיים ארוחה נוספת שלמה מבלי שיכריחו אותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
