מוצקים לבת שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מוצקים לבת שנה
    איה
    09/10/2012

    בתי בת השנה אכלה עד לפני חודשיים מוצקים מרוסקים (בבוקר פירות ובצהריים ירקות קטניות ובשר בכמות של לא יותר מ 100 גרם).
    לאחרונה בעקבות שינוי בגן (התחילו לתת לה מוצקים לא מרוסקים) עברתי גם אני לתזונה לא מוצקה ונותנת לה אורז, עוף וכו' לא מרוסק - היא אוכלת, אבל לא כמו את המרוסק. חלק זורקת, נראה שאוכלת פחות מהמרוסק ובטח לא כמות של ארוחה - השאלה האם לחזור שוב למרוסק או לעזוב את זה כך ועם הזמן תעלה את הכמויות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוצקים לבת שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוצקים לבת שנה - תגובה

    עדי אפרתי רסולי
    10/10/2012

    הי איה :)
    התשובה בידייך .. המשיכי כמו שאת עושה כי זו הדרך ללמוד .
    את יכולה במקביל לת גם נזיד אותו תאכילי אותה בכפית במקביל לאכילה העתמאית - או לחילופין להכין מאכלים הכוללים את הכל למשל פשטידה של בשר ופירה או לזניה או פשטידות אחרות או קציצות שיש בהן גם עמילן כמו אורז או תפוא - כך תאכל להתרכז בפריט אחד שמכיל הכל .
    יום טוב ,
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו