העברת תינוק ממטרנה לסימילק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • העברת תינוק ממטרנה לסימילק
    רינת
    18/11/2012

    שלום רב ,

    בני בן 3 שבועות , עד לפני יומיים האכלתי אותו מבקבוק (מטרנה ) אכל בערך 80 מ"ל ,אמרו לי להאכיל אותו כל 4 שעות מכיוון שהילד עולה במשקל יפה , לפעמים הוא היה ישן עד 4-30 שעות ולא מתעורר לבקש אוכל , בדרך כלל הייתי מעירה אותו .
    הצואה שלו הייתה עם נקודות לבנות (כאילו האוכל לא התעכל כמו שצריך)והילד סבל נורא מגזים .
    זהו יום שני שהעברתי אותו לסימילק אדוונס והוא עושה קקי כמעט אחרי כל ארוחה ,הצואה שלו השתנה גם הצבע וגם הרבה פחות נקודות לבנות , זה תקין ?
    שהילד התחיל לאכול סימילק הוא מבקש בערך 100-120 מ"ל ורעב כל 3 שעות מתעורר לבד , האם זה תקין להעביר אותו לכמויות כאלה ?


    לתשובה אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת תינוק ממטרנה לסימילק - תגובה

    עדי אפרתי רסולי
    18/11/2012

    הי ,
    כפי שראית שינוי ביציאות ניתן להסיק כי גם תהליך העיכול של התמל השונה השתנתה ועל כן הגיוני כי שינה גם את דפוס האכילה ומרווחי הארוחות .
    בהחלט הגיוני - הקשיבי לו ולסיממני הרעב והשובע שלו ( שצריך ללמוד אותם לאט לאט...) הגדילי כמויות ע"פ ההענות שלו ,
    בתאבון
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינו שבע

    רינת
    19/11/2012

    תודה רבה על התגובה ,
    שאלה נוספת , התינוק אינו שבע מסימילק לפעמים אחרי שעתיים , שעה וצי הוא מתחיל שוב לבקש , ומאוד קשה לי להרדים אותו אחרי האוכל , האם זה סיבה להפסיק ולנסות מטרנה עדינה יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינו שבע - תגובה

    עדי אפרתי רסולי
    19/11/2012

    הי ,
    האם לא שבע ? או לא רגוע ? ...ז"א - האם כשאת מציעה עוד אוכל רוצה לאכול או פשוט לא רגוע? אם רוצה לאכול עוד - את יכולה לתת - או לראות אם אפשר להגדיל את הארוחות ע"מ שיצור מרווח גדול יותר .
    את יכולה לנסות גם תמ"ל ללא לקטוז אם תרגישי צורך ובכל מקרה אם משהו נראה לך חריג תמשיכי לשאול !
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שוב

    רינת
    23/11/2012

    שלום ,

    העברתי את הילד סופית לסימילאק והוא היה עושה קקי אחרי כל ארוחה , מכיוון שזה היה פעמים רבות זה היה סוג של שלשול ,
    לאחר 4 יום ניסיתי לתת לו שוב מטרנה ושיבשתי לו הכל , עכשיו יש לו יומיים כאבי בטן נוראים הוא צורח , (שלפני זה היה סובל מכאבי בטן אבל לא ככה )
    היומיים האלה אוכל קצת פחות .כבר יומיים אני נותנת לו רק סימילאק והוא לא יוצא לשירותים , מאוד מתקשה וגם בלילה אני שומעת שקשה לו עד שהוא מפליץ ולכמה דק' נרגע ושוב.
    האם סימילאק לא מתאים לו ? חשוב לי לציין שכואבת לו הבטן אחרי כל ארוחה עוד יותר , .
    אני כל כך מיואשת לו יודעת לאיזה אוכל להעביר אותו , מכיוון שגם ככה שיבשתי לו את הזמנים וכאבי הטן רק מתגברים .
    רציתי לנסות אולי נוטרילון ? אבל אני מפחדת מניסיונות כדאי לו להזיק לו עוד יותר נזק ממה שנגרם .
    האם לראות עוד כמה ימים איך הוא מגיב ואז לנסות ?
    קשה לי לראות אותו כל כך סובל , ואני לא מצליחה להבין האם זה בגלל החלפץ האוכל או שפשוט בגלל שהוא בשבוע ה 3 שלו ורק עכשיו התחילה לו תופעה של גזים באמת ?
    מאוד אשמח אם תגידו לי מה לעשות ? ואיך לדעת האם זה האוכל שאינו מתאים ?
    והאם זה בסדר לנסות עוד סוג של אוכל?


    תודה רבה ,
    סופ"ש רגוע :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שוב - תגובה

    עדי אפרתי רסולי
    23/11/2012

    הי רינת ,
    נשמע לא נעים ועצירות זו חוויה מעצבנת ! יש למצוא את המקור לה .
    מציעה לך לעדכן את רופא הילדים שיוכל ע"י תשאול גם להבין האם זו עצירות או גזים שמפריעים - כמו כן , את יכולה לנסות לעבור לתמ"ל אחר - ישנם ללא לקטוז וישנו גם תמל - הנקרא סימילאק קומפורט - אינני יכולה להעיד או להבטיח שיקל אבל בהחלט צריך להבין מה מקור הסבל שלו.
    פתרון נוסף הוא לנסות לעבור לתמ"ל מפורק לדוגמאת נוטרמיגן שמיועד לקשיי עיכול או אלרגיה לחלב .
    הייתי לוקחת את כל המידע הזה ומתייעצת עם רופא הילדים שכן אינני יכולה לקבל החלטה או אפילו המלצה לתינוק שאינני מכירה :)
    שיעבור בקלות ,
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב תודה

    רינת
    23/11/2012

    אין בעיה להעביר אותו ישר לסימילאק קומפורט למשל ? זה לא יגרום לעוד יותר עצירות כל פעם העברה מתמ"ל לתמ"ל ?


    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב תודה - תגובה

    עדי אפרתי רסולי
    24/11/2012

    הי. את יכוחה להעביר ל שני בקבוקים ביופ בהתחלה לסרוגין עם התמל הנוכחי. ובהדרגה לכלל ההזנה. בכל מקרה אם לא נפתרת העצירות. בדקי עם הרופא אפשרויות נוספות.
    שיעבור בקלות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יכולה לנסות להציע

    אמא מאושרת
    20/11/2012

    מטרנה ללא לקטוז במשך שבוע- שבועיים ולבחון תגובה. אל תחליפי תמ"ל כל יומיים, תנסי לתת במשך שבוע ותראי כיצד מגיב. לוקח זמן למערכת העיכול הרגישה להתרגל לתמ"ל החדש..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    רינת
    23/11/2012

    אשמח עם מנהלי הפורום יענו לי על השאלות .

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו