אכילה בלילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אכילה בלילה
    אלכס
    19/11/2012

    שלום, התייעצתי פה בעבר ועזרתם לי מאד, והינה אני שוב חוזרת עם שאלה אחרת :)
    בתי בת ארבעה חודשים וכמה ימים, מזה חודש וחצי הייתה ישנה לילה שלם (10-12 שעות), אחרי וויכוח עם אחות בטיפת חלב, לצערי, הצליחו לשכנע אותי שזה לא בסדר ושצריך להעיר אותה אחרי 8 שעות.
    אז היא הייתה ישנה 8 שעות.
    לאחרונה התחילה להתעורר בלילה, כל 4-5 שעות ולאכול.
    הקטנה בת ארבעה חודשים ושוקלת קצת הרבה, 7.300
    הייתה ישנה לילה שלם, אוכלת ביום כל שלוש שעות, והכי חשוב- הכל רק הנקה!
    האחיות בטיפת חלב תקפו אותי שהיא במשקל יתר ואולי נאלץ לעשות לה דיאטה כשתעבור למוצקים, זה נשמע לי מגוחך לגמרי. אבל לא כאן השאלה.
    לאחרונה היא התחילה לאכול בלילה, וקראתי במדריך פעוטות כלשהו ששנת לילה זה עניין של משקל, כשתינוק שוקל מעל 6 קילו, הוא לא צריך לאכול בשנת לילה.
    שום דבר לא השתנה, אבל היא החליטה שהיא זקוקה לאכילה הזאת בלילה.
    האחיות בטיפת חלב אומרות לי לא להניק אותה בלילה, זה מטומטם ולא הגיוני, איך אני אגיד לה לא? ניסיתי לתת לה צד אחד אבל זה לא מספק אותה והיא מתעוררת אחרי שעה לבקש צד שני, מרגישה מרומה ומבולבלת ולפעמים מתעצבנת עד כדי שלא מצליחה להירדם שוב.
    מה לעשות? אני רוצה לשמוע את דעתכם, כי אני ממש לא מרוצה מהאחיות בטיפת החלב. דיאטה לתינוק, איזה שטויות. הכרתי תינוקת ששקלה הרבה מעל הממוצע והורידה הכל כשהתחילה להתרוצץ! התינוק אוכל כמה שהוא צריך.
    למה היא חזרה לאכול בלילה? מה אפשר לעשות כדי להחזיר אותה לשנת לילה מלאה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילה בלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילה בלילה - תגובה

    שירי יום טוב
    19/11/2012

    הי אלכס, אם מקבלת הנקה מלאה כדאי להאכיל לאותה לפי הצורך. אם במהלך היום אוכלת כל 3 שעות ובלילה מתעוררת פעם עד פעמיים זה בסדר גמור. גם אם בעבר זה היה שונה, זה לא חייב להמשיך כך. לא מעירים תינוק כדי להאכיל אותו אבל אם היא מתעוררת לבד אז תאכילי אותה עד שתשבע. וממש לא עושים דיאטה בשלב הזה.
    כשתתחיל לאכול מזון מוצק בגיל 1/2 שנה את יכולה בכל מיני שיטות לנסות להפחית ואף להפסיק את ההתעוררות בלילה לאכילה כמו לדוג': לתת לה דייסה ולהסמיך אותה כארוחה אחרונה לפני שנת הלילה ועוד... כרגע תמשיכי ככה. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על תגובתך

    אלכס
    19/11/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו