תינוק בן 6 וחצי חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 6 וחצי חודשים
    rot
    04/01/2013

    אני מניקה במשרה מלאה:)תינוק שעולה יפה במשקל ואוהב לינוק.
    הוא בין שלב טעימות לשלב ארוחה
    יש דברים חדשים כמו אבוקדו שנתתנו לו לאחרונה ,אבוקדו עם בננה,
    אכל מנת מרק מעורבב ירקות....דלעת,בטטה תפו"א קישוא דלורית
    אני יודעת שיש שינוי בהעדפות ויש זמנים ושעות ביום שאולי ירצה או לא ירצה לאכול זה עדיין לא נכנס להרגל.
    השאלה היא לגבי הלילה-הוא מתעורר 1-2 בלילה להניק ואני יכולה להבין שהוא גדל ורעב יותר ואולי היניקה האחת ב-12 בלילה לדוגמא לא מספיקה לו עד הבוקר,מה שכן הספיק לו עד לפני חודש חודשיים.

    מה ניתן לתת לפנות ערב כדי שישביע אותו.
    הבנתי שחיטה פחות מומלץ בגיל הזה...
    אשמח לקבל תשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן 6 וחצי חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 6 וחצי חודשים - תגובה

    שירי יום טוב
    06/01/2013

    הי רות, את בהחלט יכולה להוסיף בשעה הזאת בין כפית לשתי כפיות דייסה של דגנים לחלב אם שאוב או למנת פירות טחונים לפני ההנקה של הלילה. אין בעיה עם חיטה בשלב הזה או עם כל דגן אחר, את יכולה להוסיף גם דייסת קורנפלור. בכל מקרה, זה שלב דל קפיצה בגדילה ולכן נורמאלי שהדרישה לחלב עולה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 6 וחצי חודשים - תגובה

    דפנה רון
    07/01/2013

    rot שלום,

    חיטה זה בסדר בגיל הזה, אלא אם כן את רואה שזה פחות נוח לו לעיכול. מחקרים מראים שחשיפה לחיטה בין הגילאים 4-7 חדשים, מקטינה את הסיכויים לצליאק. חושבים שזה קשור לחשיפה לחיטה במקביל להנקה.

    את יכולה לנסות לתת דייסה לפני השינה, אם כי לא על כל תינוק זה משפיע ויש תינוקות שממשיכים להתעורר בלילה. זה טבעי בגיל הזה.

    מה שחשוב לעשות זה ללמוד את הסימנים שלו. אם הוא רעב, אין ברירה, זה הצורך שלו כרגע, וכשהצורך הזה יעבור- את תדעי, וצוכלי להפסיק להאכילו בלילה. האם את יכולה להבחין בין הנקה שהיא לשם אכילה לבין הנקה שהיא בשביל הרדמות בלבד?
    אם הסימנים מראים שהוא מתעורר ולא מרעב, תוכלי לנסות להרדים אותו בלי הנקה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו