טעימות ומעבר לסימילאק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טעימות ומעבר לסימילאק
    אלה
    13/01/2013

    שלום,

    בתי בת חצי שנה. התחלנו טעימות די מאוחר וזה לא הולך הכי חלק, לכן עדיין ניזונה מהנקה בלבד.
    נותנת לה מרק ירקות, טועמת כמה כפיות , מהר מאוד מאבדת עניין ומשלימים אחרי זה עם הנקה. נראה לי שעדיין לא מקשרת בין מרק ולבין האוכל שניתן לשבוע ממנו.
    פירות עדיין לא התחלתי לתת לה, כי חשבתי קודם לעבור לארוחה שלמה של ירקות.
    בנוסף כבר שבועיים רצוף מנסה גם להרגיל אותה לסימילאק ועדיין ללא הצלחה, מוכנה לטעום רק כמה כפיות, וזה הכל , מבקבוק גם כן לא מוכנה אלא רק חלב שאוב.
    את הסימילאק ניסיתי לתת לה כמה פעמים ביום לפני הנקה, האם זה קצב מהר מדי?אולי ניתן להוסיף איזה פרי לתוך תרכובת מזון? כבר לא יודעת מה לעשות?
    ניסיתי לתת גם דייסה , אבל המרקם לא נראה לה בכלל.
    האמת , קצת הלכתי לאיבוד, האם לתת את הטעימות כמו מרק על בסיס יומיומי או כל פעם לתת משהו אחר (כמו פרי לטעימה), כמה פעמים ביום לתת לה ? לפני הנקה?
    אמשח מאוד להכוונה.

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טעימות ומעבר לסימילאק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעימות ומעבר לסימילאק - תגובה

    דפנה רון
    17/01/2013

    אלה שלום,

    למה את מתכוונת כשאת כותבת שלא הולך חלק עם הטעימות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו