טעימות ראשונות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טעימות ראשונות
    YASMIN
    25/02/2013

    שלום רב. בתי עוד מעט בת 6 חודשים ואני רוצה להתחיל עם טעימות של הירקות ופירות. שמעתי שאני יכולה להכין כמות ולהקפיא אותה וכל יום לתת כפית או שתיים. האם הקפאה לא מזיקה לאיכות של הירקות והפירות? ואם זה בסדר איך מקפאים נכון? באיזה כלים להשתמש? האם אפשר להקפיא בתבניות של קוביות קרח? יש מפלסטיק ויש מסיליקון, מה עדיף? האם בתבניות האלו יש ביספינול שמסוכן לבריאות של התינוק? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טעימות ראשונות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעימות ראשונות - תגובה

    דפנה רון
    26/02/2013

    yasmin שלום,

    פירות וירקות קטנים את יכולה לרסק במגרדת על המקום- בכמות שהיא תאכל זה יקח כמה שניות.
    את המבושלים את יכולה לרסק בכמות גדולה יותק ולהקפיא בשקיות הקפאה, או הכי טוב, אם יש לך צנצנות זכוכית קטנות. אני לא יודעת אילו תבניות יש לך מפלסטיק ולכן לא יודעת אם מכילות ביספנול. הכי מומלץ להקפיא בזכוכית, מפני שהיא לא תעבור אנטראקציה עם האוכל.
    ההקפאה לחודש מקסימום וכדאי להפשיר במקרר.

    מלבד זאת, אני מעודדת אמהות לצרף את התינוקות לארוחותיהן. כשהיא תאכל איתך, היא בטח תרצה לטעום ממה שאת אוכלת ואז את לא צריכה לעבוד במיוחד בשבילה, היא פשוט מצטרפת אליך. זה מגדיל את ההנאה של שתיכן בתהליך המעבר למוצקים.

    שיהיה לכן בתאבון!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו