תינוקת בת 6 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת 6 חודשים
    נאדיה
    03/03/2013

    אשמח את תתנו לי קצת הדרכה לגבי תזונה תנוקת בת 6 חודשים עם הנקה מלא.התחלתי לתת טעימות של בננה תפוח ואגס וקצת ירקות מבושלים מעוכים.אני מתלבטטת לגבי כמויות וזמנים וסוגי אוכל יענו איזה שילובים..בעברי סבלתי מהשמנת יתר ועברתי ניתוח של קיצור קיבה עם ירידה של 75 קג בקיצור יש לי טראומה מהשמנה ואוכל אני מפחדת לא לתת לבת שלי אוכל מספיק כדי לחסוך ממנה השמנה ומצד שני מפחדת שזה יתבטא רצון לאכול יותר אצלה נא עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת בת 6 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת 6 חודשים - תגובה

    תרצה שני
    03/03/2013

    נאדיה הי,
    בדרך כלל בסביבות 9-10 בבוקר ארוחת פרי עם טחינה/אבוקודו/שקדיה כדי שתהיה יותר מזינה. לאחר כ - 3 שעות ירקות עם עוף/הודו/בשר.
    הכמויות בהתאם לילדה, להעלות בהדרגה בכמות עד שלא יהיה צורך להשלים עם הנקה והיא מושכת עד לארוחה הבאה.
    בקשר לכמות היא יכולה להשתנות בין ילד לילד וכן בין ימים שונים באותו ילד. לכן תזרמי איתה בהתאם לסימנים שלה. ילד שאינו רעב יותר יפנה את ראשו או יסגור את הפה.
    אם תבטחי ביכולות של הילדה שלך לדעת מתי היא שבעה ותלכי לפי הסימנים שלה היא לא תהפוך לאחת עם בעיית אכילה.
    כיוון שיש לך חששות לגבי ההתנהלות שלך בנושא, ממליצה לקבל יעוץ עבור ההתנהלות שלך בצורה אישית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו