כמות אוכל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמות אוכל
    ליאת
    01/04/2013

    בתי בת 3.5 חודשים והיא אוכל 120 ( מגיל חודש וחצי) עם פיטמה שלב 1.
    האם הכמות בסדר או קצת ?לפעמים היא אוכל כל 4 שעות או 3 שעות והיא לא בוכה לאכול אני רואה שהיא מתחילה למצוץ את המוצץ בקריזה אז אני מביאה לה לאכול.
    מתי אני צריכה להחליף לה שלב בפיטמה של הבקבוק?לוקח לה לסיים בקבוק ברבע שעה בערך.בגיל 3 חודשים היא שקלה 5.400

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמות אוכל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמות אוכל - תגובה

    דפנה רון
    01/04/2013

    ליאת שלום,

    מה מעלה לך את השאלה "האם הכמות בסדר"?

    באופן כללי,
    כל עוד הבת שלך ממשיכה לעלות במשקל על קו העקומה שלה, זה אומר שהיא מווסתת את האכילה שלה. כשתראי שהיא גומרת בקבוק של 120 והיא עוד לא לגמרי רגועה, תגדילי את הכמות.
    ממה שאת מתארת, נשמע שאת קשובה לסימני רעב שלה, שהם מציצה אינטנסיבית יותר של המוצץ (שבעצם דומה לפיטמת הבקבוק במובן מסוים) כשהיא רעבה.

    באותו אופן, היי קשובה לקצב יניקה שלה. את יכולה להמשיך עם פיטמה שלב 1 עד שאת רואה קוצר סבלנות ואז לנסות לעבור לשלב 2, ולראות אם מתאים לה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו