לילה לא שקט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לילה לא שקט
    שירלי
    04/04/2013

    שלום, בתי בת 11 חודשים. בגיל חצי שנה נכנסה למעון ואז החלה מוצקים . עד הכניסה למעון ניזונה רק מסימילאק והייתה ישנה לילה שלם. מאז הכניסה מתעוררת פעמיים בלילה וגומעת בקבוק סימילאק 180 מ"ל. בפסח הייתה שבוע וחצי בבית וניזונה שוב רק מארבעה בקבוקי סימילאק לאורך היום, למרבה הפלא ישנה 11.5 שעות רצוף בכל לילה (18:00-5:30). מאז חזרתה למעון אתמול שוב מתעוררת בלילה פעמיים ונרגעת רק לאחר בקבוק 180 מ"ל אותו מסיימת. ניסיתי להחליף במים אולם היא מסרבת לאחר שטועמת שזה מים ומתחילה לבכות חזק יותר. התזונה שלה לאורך היום:
    6:30 - 180 סימילאק
    9 - במעון: 2 כפות גבינה לבנה, 2 כפות טחינה + ביצה מרוסקת (הכל מעורבב)
    11 - מרק ירקות במעון
    14 - פירות ופתי בר במעון
    15:30 בבית גומעת 200 מ"ל
    17 - בקבוק 120 מ"ל
    18:30 - בקבוק 240 מ"ל
    ואז הולכת לישון. מתעוררת ב 24 וב 4 לפנות בוקר לבקבוקים כ"א 180 מ"ל.
    אני חייבת עזרה, זה ברור שהאוכל המוצק במעון לא מספיק לה אבל גם כאשר ניסיתי בבית בעצת המעון לתת לה מוצקים בין השעות 15-18 אחה"צ עדיין התעוררה בלילה. נתתי לה מרק עם קציצת עוף ב 15:30 ורבע גביע גמדים (לא רצתה יותר) לפני השינה. לחם עם גבינה היא ממוללת וזורקת. אני אובדת עצות וחסרת שינה. בבקשה עזרתכם בבניית תפריט יומי מהחזרה מהמעון כדי שהיא תהיה שבעה ותישן שוב לילה שלם.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה לא שקט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה לא שקט - תגובה

    דפנה רון
    05/04/2013

    שירלי שלום,

    מהתיאור שלך אני מבינה שביתך עדיין לא בשלה לעבור למוצקים באופן מלא, ולכן לא צורכת כמות מוצקים לשובע. נשמע שהיא מגיעה ל15:30 ממש רעבה, אחרי שלא קיבלה בקבוק מאז 6:30 בבוקר.

    ממליצה לך להנחות את הצוות לתת לה בקבוק של 180-200 CC במקום אחת מהארוחות. הייתי מנסה להחליף את ארוחת הצהריים - את מרק הירקות בבקבוק. האם יש רק ירקות במרק או גם עוף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה לא שקט

    שירלי
    05/04/2013

    דפנה תודה על תגובתך,
    המרק במעון כולל רק ירקות, המעון הוא כשר ולכן אין בשר, רק קציצות דגים מדי פעם.
    תודה,
    שירלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו