כמה שאלות בנוגע לגיל שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות בנוגע לגיל שנה
    גלי
    04/04/2013

    הקטנטונת חגגה שנה לפני כשבוע...
    - עד איזה גיל צריך להרתיח את המים שנותנים לה?
    - עד איזה גיל נותנים ויטמין D וברזל?
    - מתי אפשר להתחיל לתת סלטים מקופסא (למשל: חומוס של צבר/מיקי או סלט כרוב וכד')
    - עד איזה גיל עושים סטרליזציה לבקבוקים?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות בנוגע לגיל שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות בנוגע לגיל שנה - תגובה

    ענת תבור
    04/04/2013

    שלום גלי, לפי הנחיות משרד הבריאות מים יש להרתיח עד גיל שנה. גם ויטמין D וברזל יש לתת עד גיל שנה. אבל, לאור המחסור הנפוץ בברזל יש לבצע ספירת דם ולהמשיך לתת ברזל בהתאם להנחיות הרופא במידה ויש מחסור בו. ויטמין די גם הוא עלול להיות חסר בפרט בתינוקות שלא נחשפים לשמש ללא קרם הגנה. לכן לפי דעתי האישית כדאי להמשיך לתת טיפות של ויטמין די גם לאחר גיל שנה במינון הרגיל שנתת עד כה מכיוון שבמינון זה אין כל סכנת רעילות. סלטים מקופסה אפשר לתת גם לפני גיל שנה למרות שסלטים ביתיים הם בוודאי בריאים ועדיפים. אני ממליצה לתת רק חומוס מקופסה, אותו קשה להכין לבד. כל השאר עדיף מתוצרת בית לאור כמויות המלח והחומרים המשמרים שבהם. לגבי סטריליזציה לבקבוקים כדאי לבצע מדי פעם רק בכדי לוודא שאין הצטברות של חיידקים במקומות נסתרים בבקבוק, אבל בוודאי שאין צורך לעשות זאת בכל האכלה אלא אחת למספר ימים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו