תינוק בן שנה וקצת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן שנה וקצת
    ורד
    08/04/2013

    רציתי לדעת לגבי תזונת התינוק שלי:
    בבוקר שותה 240CC סימילאק
    בסביבות 9:00 מנת פירות
    בסביבות 12:00 אוכל משהו קליל (כריך /קצת במבה...)
    בסביבות 13:30 צהריים - מנה בשרית כולל עוף/בקר/הודו וקטניות/פחמימות/ירקות...
    בסביבות 16:00 מעדן
    בסביבות 18:30 ארוחת ערב (ביצה/אבוקדו/ירקות...)
    לפני השינה 240CC סימילאק
    בהנחה שמדובר בתינוק בריא. מתפתח כראוי (טפו-טפו אחוזון 90 גובה ומשקל)
    האם התפריט נראה בסדר?
    שתי שאלות נוספות:
    - האם במקום סימילאק בבוקר ניתן לתת לו בקבוק חלב רגיל? כלומרף אם ניתן לו 240CC של חלב תנובה 3% שומן האם הוא משביע כמו הסימילאק?
    - האם מדי פעם ניתן לתת קורנפלקס תלמה רגיל (ללא תוספות סוכר או דבש) עם חלב במקום אחרת מהארוחות הקלילות? אנחנו פשוט חושבים איך לגוון...

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן שנה וקצת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן שנה וקצת - תגובה

    תרצה שני
    08/04/2013

    ורד בהתאם להנחיות משרד הבריאות ניתן לעבור לחלב פרה החל מגיל שנה. נסו להחליף קודם את החלב בבוקר וראו איך התינוק מסתדר. בהחלט ניתן מדי פעם להוסיף דגני בוקר, אך קחו בחשבון שגם אלה שלא נראים עם סוכר מכילים די הרבה סוכר בתוכם.
    ישנה אפשרות להכין דייסה לבד משיבולת שועל או סולת לבשל עם מים או עדיף עם חלב כדי שיהיה יותר משביע.
    בתאבון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו