תינוקת בת 4 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת 4 חודשים
    סיון
    16/05/2013

    שלום, בתי בת 4 חודשים אוכלת ארוחה אחרונה בסביבות 18:30-19:00 ונרדמת בסביבות 20:00. עד לאחרונה הייתה מתעוררת פעם אחת סביב 1:00-3:00 ופעם נוספת בין 4:00-7:00
    לפני שלושה ימים הקטנה לא התעוררה ובשעה 4:00 הערתי והאכלתי מחשש שעבר זמן רב מדי בין ההאכלות. האם בגיל הזה זה בסדר שתינוק לא יאכל כל כך הרבה שעות (אם לא הייתי מעירה אותה היו יכולות לחלוף גם 12 שעות ללא אוכל).
    יש לציין שמדובר בילדה באחוזון 3, אבל אוכלת יפה ועולה יפה במשקל (קצב של כ- 300 גרם כל שבועיים). תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת בת 4 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת 4 חודשים - תגובה

    דפנה רון
    19/05/2013

    תמר שלום,

    באופן כללי, דפוסי אכילה של תינוקות יכולים להשתנות כל הזמן- לפי צרכי הגוף והגדילה. תינוק שעולה במשקל וגדל עם העקומות שלו, מווסת את המשקל שלו. זה אומר שאם היא ישנה יותר , אולי היא לא רעבה בשביל הארוחה הזו, או אולי זקוקה ליותר שינה ותשלים את הכמות אחר כך במשך היום.
    חשוב לזכור שלפעמים יש קפיצות גדילה וכמות האוכל משתנה או שיש האטה בגדילה, לכן הכי טוב זה להסתמך על הבת שלך שתקבע אם נחוצה לה הארוחה בשעה זו.
    אני מציעה שלא תעירי אותה ותראי מה קורה בשבוע - שבועיים הבאים, אם יש ירידה בכמות הפורמולה, חזרי לשקול אותה כדי לדעת אם צריך עוד בירור.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו