תזונה לתינוק בן 5.5 וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה לתינוק בן 5.5 וחצי
    מיקה
    23/07/2013

    שלום,
    יש לי תינוק בן 5.5 חודשים ועד כה שילבתי הנקה+תמ"ל. כעת הוא אוכל כמעט 100% תמ"ל ובקלות (הדמעות של הפסקת ההנקה הן רק שלי..). הוא אוכל 180 כל 4 שעות. עד עכשיו, בימים חמים או בעת כאב (למשל אחרי חיסון), הייתי מניקה אותו לכמה דק' והיה נרגע. כעת איני יודעת איך להתנהל, האם לתת לו מים בין הארוחות (עד היום לא טעם מים בלבד)? איך אדע שהוא שבע? מה לגבי מוצקים (אנחנו בשלב טעימות- 2 כפיות בערך כל יום).
    המון תודה,
    אמא בגמילה מהנקה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה לתינוק בן 5.5 וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה לתינוק בן 5.5 וחצי - תגובה

    תרצה שני
    24/07/2013

    מיכל בוקר טוב,
    התינוק שבע כאשר הוא אינו רוצה יותר לאכול, כלומר סוגר את הפה או מסב את הראש.
    אם את מעוניינת להמשיך להניק ניתן לחזור ולהניק אותו כאשר הוא רעב, גם אם בהתחלה ההנקה אינה ממלאה כמות של ארוחה חכי עד לפעם הבאה שהוא מבקש לאכול גם אם זה לאחר שעה ואז האכילי בתמ"ל. בהדרגה תעלה כמות החלב, ככל שתניקי יותר.
    בגיל 1/2 שניה העלי בהדרגה את כמות האוכל הטחון עד למצב שהוא יחליף ארוחה שלמה. בשלב זה גם מוסיפים מים, בלי לחץ על כמות זה עדין שלב שבו הילד מתרגל ומכיר את המים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו