רגישות לחלב ותחליף מפורק לבת 5 חודש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רגישות לחלב ותחליף מפורק לבת 5 חודש
    הודיה
    13/08/2013

    ביתי בת 5 חודשים עד לפני שבועיים בהנקה מלאה. נתתי לה מטרנה ואחרי 5 ימים היא החלה לפתח פריחה. בנסיון נוסף היא הקיאה ושלשלה הרופאה המליצה לעבור לנוטרליון פיפטי גוניור. הבעיה שהבת שלי לא מוכנה לאכול את זה.זה ממש לא טעים לה. האם כדאי לעבור לצמחי? החלב שלי ממש דל ולכן אנחנו עוברים לתמל. המליצו לי להוסיף סוכר ענבים זה בריא?

    היא ממש לא רגועה בימים אלה ואני חוששת שזה בגלל שהיא רעבה.

    מה עלי לעשות היא גם ככה עולה ממש מעט במשקל (300 גרם בחודש) היא כרגע שוקלת 5.4 והיא באחוזון 4.

    תודה
    אמא מודאגת :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות לחלב ותחליף מפורק לבת 5 חודש - תגובה

    תרצה שני
    14/08/2013

    הודייה שלום,
    מעבר בין סוגי התמ"ל בעיקר מעבר לתמ"ל צמחי מחייב המלצה של רופא הילדים שלכם.
    בשלב ראשון הייתי מנסה לאכול טוב ולשתות הרבה כדי להמשיך להניק כמה שיותר, יתכן שבמהלך השבוע הראשון זה ידרוש יותר זמן בהנקות וסבלנות עד שהגוף ייצר כמות גדולה יותר של חלב. ניתן להעזר ביועצות ההנקה שקיימות בקופות החולים השונות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו