מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כמה שאלותפזית02/09/2013
שלום רב,
ביתי בת 9 חודשים וברצוני לדעת מספר דברים:
1. אני מבשלת לה דייסת שיבולת שועל (לא אינסטנט), האם ניתן להוסיף לזה גם נבט חיטה?
2. האם ניתן להמתיק בסירופ מייפל אמיתי אורגני או אולי עדיף להמתיק בסילאן?
3. ביתי מאוד רוצה לאכול לבד. הוא נוטה לקחת ביסים די גדולים אך אינה יודעת ללעוס עדיין כמו שצריך (יש לה 2 שיניים קדמיות למעלה ושתיים למטה). מה בכל זאת ניתן לתת לה כאוכל אצבעות שלא יסכן אותה? האם ניתן לעזור לה ללמוד את טכניקת הלעיסה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה שאלות - תגובה
ענת תבור02/09/2013שלום פזית,
קודם כל אין צורך לעזור בלימוד טכניקת הלעיסה, זהו תהליך טבעי שקורה מאליו באמצעות ההתנסות בתהליך האכילה. לגבי הוספת סילאן או סירופ מייפל טבעי - אין בעיה להוסיף מעט מהם לפי בחירתך, רצוי בכמות מינימלית כי בכל זאת הם עתירי סוכר.
לגבי נבט החיטה בהחלט ניתן להוסיף לדייסה המוכנה חצי כפית להעשרה. לגבי אוכל אצבעות - מותר לתת לה כל דבר שאינו מסוכן לפי משרד הבריאות (מפורט באתר שלהם). אל תפחדי לתת מגוון מאכלים רחב, רק מומלץ להשגיח היטב. לתרצה שני הדיאטנית שיועצת באתר זה יש מדריך למזון אצבעות, חפשי אותו. דבר אחרון - שימי לב שדייסת שיבולת השועל מבושלת היטב ולזמן ממושך ושאינה גורמת לשלשולים. אם מופיע שלשול עדיף דייסת אינסטנט קוואקר של מבוגרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה
פזית02/09/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
