בני שנה ו 8

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בני שנה ו 8
    מיכל
    22/10/2013

    שלום,
    התאומים שלי בני שנה ו 8 ממש רזים לפי האחוזונים..
    הבת שוקלת 10.4 הבן שוקל 11.5
    השנה הם התחילו ללכת לראשונה לגן ההסתגלות שלהם הייתה מאוד ארוכה בעקיבות
    שביתת רעב שהם עשו אבל עכשיו הם הסתדרו והתחילו לאכול יותר טוב בגן.
    הם אוכלים בגן ארוחת בוקר בשעה 9 ואז צהריים בשעה 12 או 12:15 ואני באה לקחת אותם ב 15:30 מהגן אז הם מקבלים חלווה או כריך קטן עד שהם מגיעים הביתה
    שאלתי היא : אני רואה שהם חוזרים ממש רעבים מהגן (הגיוני כי הם אכלו צהריים נורא
    מוקדם) מה לתת להם לאכול? יש ימים שאני נותנת להם ממש ארוחה מלאה ויש ימים שרק פירות וכריך ואז עוד הנשנוש...אני רוצה ליצור שיגרה ולהתאים להם משהו מזין ואולי גם משמין ושיחזיק אותם עד הארוחת ערב (בשעה 19:00)
    מה אני יכולה לתת להם? האם עד 19 אני יכולה לתת 2 ארוחות קטנות?
    אני לא כולכך בעד נישנושים אבל בימים שאנחנו הולכים לגן שעשועים אני נותנת במבה או אפרופו (כי פירות כבר אכלו בבית...) בקיצור אשמח אם תוכלו לעשות לי סדר

    לארוחת ערב הם אוכלים ביצה,ירקות,טוסט,פסטה...
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בני שנה ו 8

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני שנה ו 8 - תגובה

    ענת תבור
    22/10/2013

    שלום רוני. ראשית, אני ממליצה להפסיק להיות מודאגת מכך שהילדים רזים מכיוון שזה כמעט תמיד מתאזן מעצמו בהמשך החיים וגם אם הם ישארו רזים למדי בהמשך חייהם עדיף כך מאשר ״לפטם״ בגיל צעיר ולגרום לעודף משקל אחרי כן. כמובן שחשוב להגיש להם אוכל מזין ובריא אבל לתת להם להחליט בעצמם כמה יאכלו. אין צורך לתת להם אוכל ״משמין״ כי זה לרוב רק יסתום להם את התיאבון. זאת גם הסיבה שאין צורך לתת להם שתי ארוחות אחה״צ בנוסף לארוחת הערב מכיוון שאז יאכלו פחות בארוחת הערב ואולי אפילו כמות קטנה יותר של קלוריות בסיכום הכללי, מכיוון שארוחות תכופות מדי נוטות לסתום את התיאבון. עדיף שתתני להם ארוחת ביניים כלשהי סביב 4.00 שכוללת פרי, מעדן חלב, כריך וכד׳ ואחרי כן ארוחת ערב סביב 6.00-7.00. לגבי חטיפים כמו אפרופו וכד׳, אפשרי לתת מדי פעם חטיף אבל לא הייתי ממליצה לעשות זאת על בסיס יומיומי אלא להעדיף מאכלים טבעיים ובריאים יותר כמו פירות וכריך. החטיפים התעשייתיים מלאים בשומן, חומרי טעם מוספים ומלח ומרגילים את הילדים לטעמים עזים מדי ולאי אכילה של מזונות עדיני טעם ובריאים יותר. מקווה שעזרתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו