טעימות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טעימות
    טל
    12/11/2013

    שלום רב,
    בני בן חצי שנה וחצי נולד בחודש שביעי, כלומר גילו המתוקן יהיה ארבעה חודשים בעוד יומיים.

    לפני שבוע וחצי התחלתי לנסות לתת לו טעימות של מזון תחון. התחלתי מירקות כגון בטטה דלעת קישוא, עגבניה. והוא סרב. ואתמול ניסיתי תפוח גם לכך סרב.
    ניסיתי להכניס לו את הכפית לפה פעם אחת פעמיים כשראיתי שעושה פרצופים של איחס ומוציא הפסקתי ולא התעקשתי. וכך שוב ושוב כל יום בחיוך כמובן.
    הוא אינו פותח את פיו לאכול וזאת לעומת בקבוק שהוא פותח את פיו ומאוד אוהב.

    מה עליי לעשות? האם להמשיך כל יום לנסות להציע לו פרי או ירק חדש? האם להמתין ואם כן כמה זמן.

    חשוב לי לציין שבנוגע לתזונה מתיחחסים לגיל הכרונולוגי הגיל בו הוא נולד כלומר הוא בן חצי שנה ואמור להתחיל לאכול.

    בתודה מראש

    טל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טעימות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעימות - תגובה

    תרצה שני
    17/11/2013

    טל המשיכי להציע כל יום מעט אוכל, אפשר גם מהאצבע שלך.
    קחי בחשבון שזהו מרקם חדש וטעם חדש שאינו מכיר וצריך להתרגל, כמו כן כל פעולת העברת האוכל לחלל הפה ובהמשך לבליעה שונה לגמרי מפעולת המציצה מבקבוק. כל אלה דורשים תרגול והתרגלות.
    בנוסף אכלי לידו וראי האם הוא מתעניין באוכל כאשר את אוכלת? זה יכול להיות הזמן המתאים לתת לו לטעום.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו