מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אובדת עצותאובדת עצות19/12/2013
שלום רב
אני באמת אובדת עצות
הבייבי שלי בן 10 חודשים טרם התיישב / זוחל/עומד
נולד במשקל 4000 וכבר כשהיה בן שלושה ימים אכל סימילאק בכמות של 70-100 סיסי
תמיד היה לו תאבון בריא ( יותר מידי (-;) שוקל היום קרוב ל11 קילו
היה יישן 7 שעות בלילה
אך הכל השתנה לפני כחודשיים
לא מפסיק לדרוש עוד ועוד אוכל. אוכל כל שלוש ארבע שעות במהלך כל שעות היממה
מתקשה להירדם לבד ולכן בעזרתי נרדם ואני יודעת שבגלל זה מתעורר המון בלילה כי הוא מחפש אותי .
ואני מנסה להרדימו ונותנת לו מים אך מה שעוזר לו לחזור לישון בשנית יהיה עוד אוכל..
אני לא יודעת מה עוד לעשות )-:
זה לא הגיוני שהוא אוכל כל שלוש/ ארבע שעות בגיל הזה..
בנוסף אני בהריון שני וזה מאוד קשה לי החוסר שינה הזה
אשמח להצעת המומחה וגם לאמהות עם ניסיון
תודה תודה תודה
זה הלוז שלו
7:00 7:30 180 cc
9:30 -10:00 בננה ואגס
שנת בוקר של חצי שעה עד שעה (לא תמיד)
12:30-13:00 עוף פתיתים גזר קישו
14:00 שנ״צ בדרך כלל שעתיים
16:00 17:00 גבינה ביצה לחם מלפפון
20:00 -21:00 240 cc +דייסה
שנת לילה בין 21:30 ל 22:00
23:00-00:00 180 cc
וחוזר חלילה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אובדת עצות - תגובה
תרצה שני19/12/2013נראה שסדר היום שלו טוב, הקפידי על שתיית מים בין הארוחות.
אפשרי לו שכיבה על שטיח כמה שיותר כדי לעודד פעילות. מבחינת אוכל השתדלי שהאוכל יהיה כזה המאתגר אותו מבחינת אוכל שהוא יכול לאכול לבד כמה שיותר,
אני לא חושבת שהוא זקוק לדיסה בבקבוק לפני השינה, אני חושבת שאם תורידי את הדיסה זה לא ישנה לגבי ההתעורריות שלו במהלך הלילה, עיקרן באות בעיקר מחוסר יכולת שלו להרדים את עצמו חזה ללא אכילה/שתייה. אני לא יועצת שינה אך את צריכה להתחיל להרגיל אותו ללמוד להרדם ללא אוכל,אפשר בהדרגה להוריד גם את כמויות האוכל שהוא מקבל בלילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
