מעבר משלב 2 לשלב 3 בתמ"ל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעבר משלב 2 לשלב 3 בתמ"ל
    ענבל
    09/03/2014

    שלום,
    הבן שלי בן שנה בדיוק.
    מתי כדאי להעביר אותו לשלב 3 בתמ"ל?
    האם נגרם נזק אם נשארים בשלב 2?
    אני שואלת מכיוון שהוא שותה נוטרילון ובשלב 3 יש תוספת של וניל ואני לא מתלהבת מזה.
    האם אני יכולה להשאיר אותו בשלב 2?

    הוא שותה 2-3 בקבוקים ביממה.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעבר משלב 2 לשלב 3 בתמ"ל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר משלב 2 לשלב 3 בתמ"ל - תגובה

    דפנה רון
    11/03/2014

    אינה שלום,

    כאשר תינוק יונק, הרכב חלב האם משתנה במידה מסוימת בהתאם לגיל ולצרכים. כך גם ניסו להתאים את הפורמולות לפי שלבים המתאימים לצרכים של התינוק.
    בשלב 3, למשל, יש יותר חלבון ומעט פחות פחמימה בהשוואה לשלב 2, וכן יכולים להיות שינויים קלים באחוז המנרלים והויטמינים.
    ההבדלים הללו עשויים להיות פחות משמעותיים אצל תינוק בגילו שאוכל מגוון מאד- גם מזון עשיר חלבון (בשר/עוף/דגים/מוצרי חלב/קטניות בשילוב דגנים/ביצים) וגם ירקות ופירות.

    אם האכילה שלו מגוונת , והוא שומר על גדילה לפי העקומה שלו, את יכולה להמשיך לתת לו שלב 2. אני מציעה לגשת לדיאטנית ילדים, אפשר דרך קופת החולים שאת שייכת אליה, ולהביא רישום תזונתי של שבוע, כדי שתוכל להמליץ לך ע"פ התזונה שלו.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו