סימילאק + הנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סימילאק + הנקה
    עדי
    17/03/2014

    התינוק שלי בן 3 חודשים שוקל קצת יותר מ 5.6 קילו (נולד במישקל 3 קילו).
    אני מכינה לו סימילאק 120 מ"ל 4 פעמים ביום ונותנת לו לאכול עד שהוא לא מעוניין יותר.
    בין הסימילאק אני מניקה אותו בכל פעם שהוא נראה לי רעב.
    כמו כן אני מניקה ליפני שאני נותנת סימילאק.
    בשעות הבוקר הוא נראה יותר שבע מההנקה מאשר בערב\לילה.
    קורה לי הרבה שהוא נירדם תוך כדי הנקה, האם כאשר הוא נירדם זה אומר שהוא שבע?
    יש לו בין 2 ל 3 חיתולים עם צואה ביום (בכמות גדולה) ושתן בכל חיתול שאני מחליפה.
    האם יכול להיות שלמרות הנתונים האלה, התינוק רעב במשך היום?
    איך אפשר לדעת אם ההנקה מספיקה לו והשילוב אכן בכמות נכונה?
    בתודה מראש,
    עדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סימילאק + הנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימילאק + הנקה - תגובה

    דפנה רון
    20/03/2014

    עדי שלום,

    אפשר לדעת שההנקה מספיקה לו, לפי שנמצא במקום יפה בעקומות המשקל (מאחר והוא יונק חלקית, הסתכלתי גם בעקומות של הנקה וגם בעקומות של תינוקות הניזונים מפורמולה).
    עוד דרך לדעת שההנקה נספיקה לו היא אם הוא לא עצבני או לחילופין אפטי.

    אם הוא נרדם לפני ששבע, אין דבר, הוא יבקש להשלים כשיתעורר. חשוב לא להאכיל בזמן שינה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו