מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תינוק בן 3 שבועות - תזונהחגית06/04/2014
כשחזרנו מבי"ח ניסיתי להניק ואחרי שבועיים עברתי לסימילאק שזה מה שהוא קיבל חלקית גם בתינוקיה.
הוא אוכל יפה בערך 60 מ"ג כל 3 שעות אבל מראה סימנים של אי נוחות בעיקר בשעות הערב הוא מסוגל לצרוח כמה שעות רצוף. אני שמה לב שהוא מתכווץ עם הרגליים לבטן ונהיה נוקשה. האם זה קשור לסימילאק, כדאי להעבור למטרנה? מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מטרנה אקסטרא קר. לנו זה מאוד עזר!
סיון07/04/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתחילה תקופת הגזים
דיקלה08/04/2014תנסי עיסוי בטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוק בן 3 שבועות - תזונה - תגובה
דפנה רון08/04/2014חגית שלום,
כמו סיוון, אני ממליצה לנסות פורמולות שונות שמתאימות עצמן יותר לבטן רגישה, פורמולות של סנסיטיב, אקסטראקר, נוטרילון, למשל.
וכמו דיקלה, אני ממליצה לשלב עיסויים בבטן.
כמו כן, נסי להאכיל האכלה הדרגתית שדרושה לה החזקת הבקבוק במאונך ולא בשיפוע, כך שזה מאפשר לו להכניס את האוכל בקצב היניקה שלו ובהדרגה שיכולה לעזור להפחית את הגזים.
דבר אחרון, האם את מכינה את הפורמולה בדיוק לפי ההנחיות?
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה כנראה גזים.. כמו שהציעו לך
שירלי08/04/2014תנסי לחפש תמ"ל שמתאים יותר לבטן רגישה, תתני תקופה ואם לא משתפר תנסי להחליף, אבל לא בקצב מהיר מדי, תני למערכת העיכול להסתגל לתמ"ל שאת בוחרת.
מה שעוד מקל על גזים זה לתת גרפווטר וגם כמו שהציעו לך כאן עיסויי בטן. ובכלל כל מה שכרוך במגע - ערסול, תנוחת נמר על עץ וכו'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוברת לאקסטרה קר
חגית09/04/2014התייעצתי בעוד כמה פורומים וזה גם מה שבנות אחרות ממליצות.
אני אנסה גם תכשיר טבעי אני אתחיל בגרפווטר מקווה שיעזור באמת..
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)