ריפלוקס לעומת אלרגיה לחלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריפלוקס לעומת אלרגיה לחלב
    מיכל
    10/05/2014

    היי
    בני בן חודש וחצי, היה אוכל סימילאק אדבנס, בגיל 3 שבועות החל להקיא אחרי כל ארוחה ובכי אחרי האוכל, רופא ילדים אבחן את הילד שלי עם ריפלוקס. העביר אותנו לאכול פורמולת AR שפתרה את ההקאות אך גרמה כאבי בטן קשים מאוד לאורך כל היום ולאחר שבוע גם הופיעה פריחה אדומה על הפנים. לכן הרופא טען שייתכן שהוא גם אלרגי לחלב ושאין דרך לבדוק את זה אלא רק ניסוי וטעיה והעביר אותנו לפורמולת נוטרמיגן עם חלבון מפורק. נעלמו כאבי הבטן, חזרו ההקאות והבכי אחרי האוכל.
    קראתי שכן יש דבר כזה טסט לאלרגיה לחלב שאפשר לעשות אצל אלרגולוג, האם יש דבר כזה אלרגולוג שמתמחה בילדים ?
    במידה ויש תורים רק לעוד המון זמן, האם זה משהו שאפשר לעשות דרך רופא פרטי ?
    בינתיים הילד מקיא ובוכה מאוד אחרי אוכל ולפני שאני מתחילה עם תרופות לריפלוקס אני רוצה לברר את נושא האלרגיה כדי לדעת אם להמשיך עם אוכל חלבון מפורק או לא.
    תודה מראש
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס לעומת אלרגיה לחלב - תגובה

    תרצה שני
    11/05/2014

    מיק שלום,
    לדעתי אתם צריכים לחזור לרופא הילדים לדון על כך, ניתן להסמיך את הנוטרמיגן עם קורנפלור אך עושים זאת רק במקרים קיצוניים ובהדרכה, לכן עדיף לחזור לרופא הילדים.
    ישנם אלרגיולוגים המתמחים בילדים, אך עד כמה שידוע לי בדיקות לאלרגיה לחלב עושים רק לאחר גיל שנה. לפני זה מסתמכים על הסימפטומים.
    בינתיים כמה טיפים לגבי ההקאות, האכילי אותו בתנוחה מאונכת כמה שיותר והחזיקי אותו לאחר הארוחה באותה תנוחה עוד 30 דקות, אפשר גם במנשא כשהוא מאונך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה תרצה - בנוגע להסמכת האוכל

    מיכל
    11/05/2014

    היי
    הרופא שלנו אומר שהסמכה עם קורנפלור של בישול מסובכת מידי ולכן לרוב לא יעילה כי לא מבוצעת מספיק נכון,
    יש אימהות לילדים עם ריפלוקס שהמליצו לי להסמיך עם דייסת קורפלור של מטרנה אבל הרופא שלנו אומר שהיות שזה מסיס במים זה לא יעזור להסמכה, מה ידוע לך בנושא ? אפשר לנסות ? מותר בגיל חודשיים ? במידה וכן, כמה דייסה על 90 תמל ?

    תודה שוב
    מיק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה תרצה - בנוגע להסמכת האוכל - תגובה

    תרצה שני
    12/05/2014

    כיוון שהילד קטן אני ממליצה להגיע לדיאטנית ילדים שתנחה אותך את הכמות המתאימה. כל תוספת כזו משנה את ריכוז התמ"ל ויחס הרכיבים התזונתיים בו וחשוב לדעת זאת ולקחת זאת בחשבון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו