בקבוק בלילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקבוק בלילה
    שירן
    11/12/2014

    שלום,
    בני כמעט בן חצי שנה (שבוע הבא), עד לפני שבוע היה מושך בלילות בין 9 ל-12 שעות בלי אוכל, מתעורר רק למוצץ וחוזר לישון, זאת לאחר שבלילה מקבל דייסה דלילה (2 כפות דייסה בבקבוק של 180). לפתע החל לקום אחרי שש או שבע שעות לאכול, זה לא שהוא זקוק לבקבבוק כדי להירדם, הוא ממש אוכל את הכל עד הטיפה האחרונה. בשבוע האחרון הייתה דלקת אזניים שגרמה לו לשני לילות קשים שלשימחתנו עברו ובנוסף נכנס לגן, יש סיכוי שזה קשור? אני לא מבינה מה קרה פתאום שגורם לו להיות רעב אחרי מעט זמן יחסית למה שהיה רגיל, מבחינת הרגלי האכילה כלום לא השתנה, מוצקים הוא התחיל כבר לפני כמעט חודש. חשבתי בהתחלה שאולי זו קפיצת גדילה אבל זה נמשך כבר שבוע ובנוסף במהלך היום הוא אוכל רגיל.
    תודה רבה,
    שירן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקבוק בלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקבוק בלילה - תגובה

    תרצה שני
    11/12/2014

    שירן שלום,
    בגיל הזה הכל קשור להכל. כניסה לגן וגם מחלות משפיעות על השינה ועל האכילה. 6-7 שעות בלי אכילה שהו פרק זמן ארוך ומתאים לילד בגילו שיבקש לאכול לאחריו.
    לכן המשיכו כרגיל ותנו לאכול בהתאם לדרישה ממנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו