לא אוכלת כמו שצריך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא אוכלת כמו שצריך
    קרן
    01/02/2015

    בתי בת 11.5 חודשים. רוב התזונה שלה עדיין מתבססת על הנקה...
    אני מציעה לה כבר חודשים רבים בוקר צהרים וערב אך היא אוכלת כמויות מעטות בלבד
    ויונקת רוב היום. מוצקים היא אוהבת בעיקר פחממות ומסרבת לירקות, לרוב הפירות ולבשר.
    הבעיה העיקרית היא שאני כרגע בהריון חדש והחלב מתמעט. אני מזהה בימים האחרונים חיתולים פחות מלאים מפעם.
    אני מציעה בקבוקי תמ"ל אך היא שותה כמה שלוקים ולא מעוניינת יותר. משתדלת לתת לה דברים בריאים ממה שכן אוכלת (כריך אבוקדו, דייסת קוואקר שאני מוסיפה לה שקדיה ופרי, יוגורט פרוביוטי) אבל כאמור הכמויות קטנות והיא לא מסיימת אף מנה.
    יש לציין שהיא קטנטונת יחסית (אחוזון 5 בערך במשקל) ועולה במתינות במשקל (מאז ומתמיד)
    מאוד מפותחת ומצב רוחה טוב מאוד

    אני די בייאוש - מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא אוכלת כמו שצריך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא אוכלת כמו שצריך - תגובה

    תרצה שני
    02/02/2015

    בוקר טוב קרן,
    נסי לארגן סדר יום שבו יש הפסקות של 3-4 שעות בין ארוחה לארוחה, כך שהיא תגיע רעבה יותר לארוחות המוצקים.
    אם ההנקה היתה עד היום גם דרך להרגע מעבר להאכלה חשוב למצוא תחליף וללמד אותה להרגע בדרך אחרת.
    בארוחות עצמן הושיבי בכסא האוכל והניחי אוכל במרקם מתאים עבורה לאכול לבד (מזון רך בקוביות.
    אם את מרגישה שאין התקדמות ממליצה להגיע לדיאטנית ילדים שתנחה אותך מקרוב.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו