תפריט תזונה לתינוקת בת שנה וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תפריט תזונה לתינוקת בת שנה וחצי
    פנינה
    10/02/2015

    שלום,

    התינוקת שלי בת שנה וחצי . אשמח לדעת כיצד אמור להיות התפריט התזונתי בנוי .

    תודה מראש,

    פנינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט תזונה לתינוקת בת שנה וחצי - תגובה

    דפנה רון
    11/02/2015

    פנינה שלום,

    איפה היא אוכלת במהלך היום? עם מי? ואילו סוגי אוכל אוכלים אצלכם?במסגרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט לתינוקת בת שנה וחצי

    פנינה
    12/02/2015

    שלום ותודה על התגובה המהירה.
    הילדה נמצאת במסגרת של משפחתון.
    כשמתעוררת אוכלת בקבוק תמ"ל
    בבוקר בגן היא אוכלת שני סוגי פירות מגורדים עם כפית טחינה משומשום מלא (שאני מכינה לה בבית).
    בצהריים אוכלים כל יום מנת בשר/עוף/קציצות עם פחמימה וירקות מבושלים.
    אחרי שקמה מהשינה של הצהריים אוכלת מעדן גמדים/דניאלה.
    ארוחת ערב קצת בעייתית כי היא לא אוכלת הרבה. לפעמים אוכלת חביתה, עם גבינה לבנה וצהובה ופרוסת לחם, לפעמים ביצה קשה עם גבינה ופרוסת לחם, לפעמים פיצה.
    לפני השינה אוכלת בקבוק (למרות שכבר שני לילות מוותרת על הבקבוק של לפני השינה).

    רציתי לציין שירקות טריים כמעט ולא אוכלת.
    אני עדיין נותנת לה תוסף ברזל לפי הוראת הרופאה עד גיל שנה וחצי
    כשנמצאת בבית היא לא אוהבת לאכול ומשחקת עם האוכל.

    כיצד לגרום לה לאכול ירקות?
    והאם התפריט מאוזן לגילה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תגובה לגבי תפריט לגיל שנה וחצי

    פנינה
    20/02/2015

    דפנה שלום
    קראתי את המאמר שלך לגבי אכילת ירקות. למיטב הבנתי, הוא מתייחס לילדים גדולים יותר. אני אמשיך לנסות לתת את הירקות בתקווה שיום אחד הילדה תאכל מהם .
    לגבי המעדן: זה בלתי אפשרי לרסק את הפרי מהבוקר ולערבב עם הגבינה כי היא אוכלת את זה רק בשלוש. הגננת לא מרסקת להם פירות. כך שזה לא פרקטי. מה שניתן לעשות זה לתת חצי מעדן ולהוסיף כמה כפות גבינה לבנה להוריד את המתיקות. אני גם נותנת לה לעיתים יוגורט ביו עם כפית סילאן. האם זה בסדר? בנוגע למשחק עם האוכל היא הפסיקה לשחק. היא רוצה להיות עצמאית ואוכלת לבד עם כפית אפילו דוחפת את הידיים שלי מהצלחת שלה.
    תודה,
    פנינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תגובה לגבי תפריט לגיל שנה וחצי - תגובה

    דפנה רון
    21/02/2015

    שבוע טוב פנינה,

    במאמר יש התייחסות לארוחות משותפות - מה שמתאים גם לגיל הזה.

    בכל מקרה, אני מבינה שיש מגבלות, יוגורט עם סילאן זה באמת פיתרון או אם היא אוכלת יוגורט טבעי.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו