ילדה לא אכלנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה לא אכלנית
    מאיה
    03/03/2015

    שלום
    הבת שלי בת שנה וחצי בכלל לא אכלנית . אני נותנת לה מטרנה בבוקר ולפני שינה שאת זה היא אוהבת .. כשאני שמה לה את הארוחה היא לוקחת 2 ביסים ולא בא לה עוד. אם אני לא עומדת על כך שהיא תאכל היא פשוט לא תאכל. אני מראה לה טלויזיה ואז היא מוכנה לפתוח תפה ולאכול. האם אני נוהגת נכון ? בשבוע האחרון היא לא אכלה כלום יש לה חום והיא לא מוכנה לפתוח תפה. רק מטרנה . השאלה שלי אם במטרנה יש את כל הויטמינים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה לא אכלנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה לא אכלנית - תגובה

    ענת תבור
    09/03/2015

    שלום מעיין. בזמן שילדים חולים הם פעמים רבות לא מוכנים לאכול שום דבר מלבד תמ״ל או הנקה. אל דאגה, זה יחלוף לאחר שהמחלה תחלוף ואין חשש למחסורים בויטמינים בזמן כה קצר. לגבי האכילה מול הטלוויזיה, זאת אחת הטעויות הקלאסיות שהורים עושים עם ילדים שלא אוהבים לאכול. בתך כבר יודעת מצויין שאם היא תסרב לאכול היא תקבל פרס בצורת צפיה בטלוויזיה. על כך נכתב כבר רבות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו