לקראת כניסה למעון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לקראת כניסה למעון
    אמא
    11/03/2015

    שלום, לצערי אני ממש זקוקה לעזרה. בני בן החצי שנה ניזון מאז הלידה מהנקה בלעדית, מלבד פעמיים בהן קיבל מטרנה כשהיה בתינוקיה ובגיל שבועיים.
    ביום ראשון הקרוב הוא נכנס למסגרת טיפולית ומכיוון שאין לי כרגע מאגרים של חלב שאוב, התחלתי לנסות להרגיל אותו לתמ״ל.
    בתחילה קיבל סימילאק אולם הגיב לכך בחריפות בהקאות שנמשכו מספר שעות ברצף.
    לאחר מספר ימים ניסינו מטרנה ושוב אותה תגובה (למרות שהגיב לכך יפה כשהיה בתינוקייה ובגיל שבועיים).
    הרופא המליץ על נוטרילון פפטי ג׳וניור, הקטן אמנם לא מקיא אולם מסרב בתוקף לאכול את זה למרות ניסיונות חוזרים בשבוע האחרון.
    אני אובדת עצות ומאוד בלחץ מכיוון שבעוד מספר ימים אמור להיכנס למעון ועדיין אין פתרון בשבילו.
    מה אוכל לעשות??
    לציין שהוא מקבל מנה אחת של מוצקים ביום כרגע (אזור ה-150 סיסי) אבל עדיין דורש הנקה בסיום.

    המון תודה לעוזרים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לקראת כניסה למעון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקראת כניסה למעון - תגובה

    תרצה שני
    12/03/2015

    אפרת שלום, נסי לערבב 3/4 בקבוק חלב שאוב עם 1/4 נוטרילון פפטי ג'וניור ובהדרגה להעלות את כמות הנוטרילון ולהוריד את כמות החלב השאוב כך שהוא יתרגל לטעם השונה.
    במקביל אם כבר עשה את טעימות המזון נין לתת במעון ארוחות מוצקים פרי ומרק ולהעלות בכמות שלהן בארוחה בהתאם ליכולת של הילד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המון תודה. שאלה לגבי זמני ארוחות

    אפרת
    12/03/2015

    האם הגיוני שבזמן שיהיה במעון (משעה שבע בבוקר עד ארבע אחה״צ) יקבל רק ארוחות מוצקות? כמובן בהנחה שהוא מסוגל לקבל את הכמויות הנדרשות ושאניק אותו מיד לפני ומיד אחרי...
    שוב תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המון תודה. שאלה לגבי זמני ארוחות - תגובה

    תרצה שני
    12/03/2015

    זה אפשרי אם כי לחוץ ולא היתי לוקחת אפשרות כזו בחשבון. אם הוא יהיה רעב הוא יהיה עצבני. נסי בבית לשאוב כמה שאת יכולה כדי בהדרגה להאכיל בנוטרילון פפטי.
    צריכים לתת למעון עוד ארוחה אחת בבקבוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו