מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לקראת כניסה למעוןאמא11/03/2015
שלום, לצערי אני ממש זקוקה לעזרה. בני בן החצי שנה ניזון מאז הלידה מהנקה בלעדית, מלבד פעמיים בהן קיבל מטרנה כשהיה בתינוקיה ובגיל שבועיים.
ביום ראשון הקרוב הוא נכנס למסגרת טיפולית ומכיוון שאין לי כרגע מאגרים של חלב שאוב, התחלתי לנסות להרגיל אותו לתמ״ל.
בתחילה קיבל סימילאק אולם הגיב לכך בחריפות בהקאות שנמשכו מספר שעות ברצף.
לאחר מספר ימים ניסינו מטרנה ושוב אותה תגובה (למרות שהגיב לכך יפה כשהיה בתינוקייה ובגיל שבועיים).
הרופא המליץ על נוטרילון פפטי ג׳וניור, הקטן אמנם לא מקיא אולם מסרב בתוקף לאכול את זה למרות ניסיונות חוזרים בשבוע האחרון.
אני אובדת עצות ומאוד בלחץ מכיוון שבעוד מספר ימים אמור להיכנס למעון ועדיין אין פתרון בשבילו.
מה אוכל לעשות??
לציין שהוא מקבל מנה אחת של מוצקים ביום כרגע (אזור ה-150 סיסי) אבל עדיין דורש הנקה בסיום.
המון תודה לעוזרים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקראת כניסה למעון - תגובה
תרצה שני12/03/2015אפרת שלום, נסי לערבב 3/4 בקבוק חלב שאוב עם 1/4 נוטרילון פפטי ג'וניור ובהדרגה להעלות את כמות הנוטרילון ולהוריד את כמות החלב השאוב כך שהוא יתרגל לטעם השונה.
במקביל אם כבר עשה את טעימות המזון נין לתת במעון ארוחות מוצקים פרי ומרק ולהעלות בכמות שלהן בארוחה בהתאם ליכולת של הילד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה. שאלה לגבי זמני ארוחות
אפרת12/03/2015האם הגיוני שבזמן שיהיה במעון (משעה שבע בבוקר עד ארבע אחה״צ) יקבל רק ארוחות מוצקות? כמובן בהנחה שהוא מסוגל לקבל את הכמויות הנדרשות ושאניק אותו מיד לפני ומיד אחרי...
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה. שאלה לגבי זמני ארוחות - תגובה
תרצה שני12/03/2015זה אפשרי אם כי לחוץ ולא היתי לוקחת אפשרות כזו בחשבון. אם הוא יהיה רעב הוא יהיה עצבני. נסי בבית לשאוב כמה שאת יכולה כדי בהדרגה להאכיל בנוטרילון פפטי.
צריכים לתת למעון עוד ארוחה אחת בבקבוק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
