לחם כפחמימה בא.צהריים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחם כפחמימה בא.צהריים
    איילת
    15/04/2015

    שלום,
    בן 8 חודשים-
    האם זה בסדר שכמקור פחמימה בצהריים אני לעיתים קרובות נותנת לחם שיפון (לפעמים גם בטטה). בירקות כן מגוונת כל הזמן..

    האם לחם מעמיס על מע' העיכול?
    מאיזה גיל אפשר לחם מקמח מלא?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחם כפחמימה בא.צהריים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחם כפחמימה בא.צהריים - תגובה

    דפנה רון
    16/04/2015

    שירלי שלום,

    לחם שיפון עתיר בסיבים ואם את נותנת אותו כתחליף לפחמימה בצהריים, תעקבי אחר ההשפעה על היציאות, האם קשות ויבשות יותר? או האם יוצאות בהן חתיכות או אם יש דם טרי? האם הוא חש אי-נוחות אחרי הארוחה?

    אם את אופה את הלחם, את יכולה להכין מחצי מכמות הקמח בצק מקדים - בתוספת המים והשמרים. אחרי שאת מערבבת אותם את מכסה במגבת ומשהה לכ-12 או יותר- ורק אז מוסיפה את שאר הקמח ומתחילה תהליף לישה והתפחה. זה הופך את הדגן יותר קל לעיכול.

    אני מוסיפה לקמח שיפון קמח כוסמין, זה הופך את לחם השיפון קל יותר לעיכול.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו