קושי ביציאה-דילמה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קושי ביציאה-דילמה
    עדי
    30/01/2016

    שלום
    ביתי בת 3 חודשים ויש לה רילפוקס. בערך חודש שהיא אוכלת נוטרילון ar ולאחרונה בכל פעם שהיא עושה קקי היא מתאמצת מאוד עד שהיא מקיאה את האוכל. הקקי מגיע לה בזמן שניא אוכלת ויש לה יציאה פעם ביום.
    קורה שאין לה יציאה ביום אבל היא משחררת גזים )בעיקר בלילה(וקרה שהיא ממש התאמצה לעשות ולא יצא לה והיא רק הקיאה. הקקי שלה סמיך במרקם משחתי.
    הוספנו לה כפית שמן לאוכל אבל זה לא עוזר.
    האם כדאי לנסות פורמולה אחרת? כי הנוטרילון עוזר עם הריפלוקס ואני לא יודעת אם פורמולה אחרת תעזור גם כי עברנו ישר מהנקה לנוטרילון ar.
    תודה מראש!! ויום נעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי ביציאה-דילמה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי ביציאה-דילמה - תגובה

    דפנה רון
    08/02/2016

    עדי שלום,

    את יכולה לנסות לתת לה נוטרילון או נאוקייט. קחי בחשבון שהטעם שונה מאד, ולא בטוח שתקבל אותו בשמחה בהתחלה.
    אם תראי שהיא עוברת בקלות, יכול להיות שזה יפתור את הבעיה.
    אם יהיו בעיות במעבר לפורמולה החדשה או שהפורמולה לא תשנה דבר בנוגע ליציאות,
    נסי לחזור לתמ"ל הקודם , אולי במהלך החודש חל שיפור ברפלקס והיא אולי כבר תוכל לחזור אליו.

    מוזמנת לעדכן אותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו