כאבי בטן וקשיי עיכול גיל 5 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי בטן וקשיי עיכול גיל 5 חודשים
    מיטל
    16/02/2016

    שלום, הבת שלי בת 5 חודשים (עוד שבוע) אני מניקה ולעיתים נותנת לה תמל בלילה. עד גיל 3 חודשים סבלה מגזים אחכ היה שיפור ואז בגיל 4 חודשים הגיבה קשה לחיסונים והיו המון כאבי בטן במשך כשבועיים. כעת המצב השתפר אולם היא עדיין סובלת מכאבים. הרבה פעמים בזמן ההנקה מתפתלת ורק כשיוצא קקי נרגעת. יש לה 4-5 יציאות ביום חלקן בצבע כתום משחתי וחלקן צהוב ירקרק.לעיתים ההנקות קצרות כי מפסיקה ולא רוצה להמשיך כי כואב. זה קורה בעיקר בשעות הבוקר צהריים...חשבתי שקשור לתמל שמקבלת בלילה והחלפנו מסימילאק קומפורט לנוטרילון. אבל גם אחרי לילות שלא מקבלת תמל זה קורה. היא היתה באחוזון 22 ובשקילה בגיל 4 חודשים ירדה לאחוזון 14. אני דואגת שלא אוכלתמספיק. האם כאבי הבטן זה מצב תקין שיחלוף או יש צורך לבדוק. אני רוצה להתחיל טעימות וחוששת שיהיה עוד יותר קשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן וקשיי עיכול גיל 5 חודשים - תגובה

    ענת תבור
    21/02/2016

    שלום מיטל. הייתי מציעה לך לגשת לרופא הילדים כדבר ראשון. כאבי בטן וגאזים לא אמורים לרוב להימשך מעבר לגיל של 3 חודשים בערך והפסקת אכילה בגלל כאבי בטן בגיל 5 חודשים נשמעת לי בעייתית ודורשת ברור מקיף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו